שוטרת קיבלה הודעה מאיימת באינסטגרם: "אנו מגיעים לבית שאן ואת מקבלת שני בקבוקים לתוך הבית"

עוד נכתב בהודעה: "את (שם בנה של השוטרת) הקטן ובעלך אני אקשור לך יחד אם תמשיכי לעשות פה סיורים. אל תנסי אותנו". בעקבות ההודעה נפתחה חקירה בסיומה נעצר קטין בן 16. המחשה: דוברות המשטרה

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה לאחר ששוטרת קיבלה איומים על חייה וחיי ילדיה באינסטגרם ממשתמש אנונימי.
באמצע חודש ספטמבר 2019, השוטרת קיבלה הודעה בחשבון בה נכתב: "בפעם הבאה שתיכנסי לעיר ותעשי את כל הדאווין הזה שאת עושה, אנו מגיעים לבית שאן ואת מקבלת 2 בקבוקים לתוך הבית. פה כבר אין מי שיעזור לך". עוד נכתב בהודעה: "אל תנסי אותנו כי זה עומד לקרות. עד לבית שאן אגיע. את (שם בנה של השוטרת) הקטן ובעלך אני אקשור לך יחד אם תמשיכי לעשות פה סיורים. אל תנסי אותנו, אנחנו יודעים יותר מהמסוף שיש לך בניידת בלי תעודת זהות. גם אם את ועוד אלף כמוך ירצו לדעת מאיפה נשלחה ההודעה לא תצליחו לדעת. שתהיה משמרת נעימה. נ.ב. (לנו יש 3 חודש לשלם את הדו"ח ולך יש 3 חודש להשתנות)".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עם קבלת ההודעות נפתחה חקירה אשר הובילה לקטין בן 16 שהוא וחבריו קיבלו דוחות מהשוטרת – ביניהם דו"ח על עבירת תנועה. הנער נעצר לצורך חקירה וביום שני, בסיום חקירה, חטיבת התביעות הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בביתו – זאת בשל מצבו הבריאותי.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: "משטרת ישראל רואה בחומרה איומים כנגד שוטרים ועובדי ציבור על רקע תפקידם. איומים אלו פוגעים בשלטון החוק ובמתן השירותים לאזרחי המדינה והמשטרה תפעל ככל יכולתה להעמיד את העבריינים לדין".