שוטרים הותקפו על ידי שני צעירים

הצעירים תקפו את השוטרים בנצרת עלית לאחר שהתבקשו לשפוך את האלכוהול שהיה ברשותם. היום הם יובאו להארכת מעצר בבית משפט

אמש נערכה פעילות ממוקדת של שוטרי תחנת נצרת עלית בנושא אלכוהול. במהלך הפעילות ביקשו שוטרים משני אזרחים לשפוך אלכוהול שהיה ברשותם של שני תושבי האזור, האחד צעיר בן 19 והשני בן 25. הבקשה נעשתה במסגרת החוק המתיר לשוטרים לפעול כך. בתגובה, השניים התנגדו לבקשה ותקפו את השוטרים באלימות. לאחר שהשוטרים השתלטו על השניים, הם הובילו אותם למעצר והבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• נהגים שימו לב! חוק האלכוהול ומשמעויותיו

חוק האלכוהול מקנה לשוטר סמכות לתפוס ולהשמיד משקה אלכוהולי (לרבות המיכל), המוחזק במקום ציבורי או ברכב הנמצא במקום ציבורי, אם יש יסוד סביר לחשש כי המחזיק במשקה מתכוון לשתות אותו והדבר עלול להביא להפרת הסדר הציבורי או לפגיעה בשלום הציבור או ביטחונו.

בשעות בין 21:00 ל-06:00 חזקה כי החשש כאמור מתקיים, אלא אם כן הוכח אחרת להנחת דעתו של השוטר. יוצאים מן הכלל מקומות ועסקים בהם האלכוהול מוגש לשם צריכתו כדוגמת מסעדות, פאבים ובתי מלון. לגבי קטינים, הסמכות לתפוס ולהשמיד את המשקה רחבה עוד יותר וחלה בכל שעות היממה ללא קשר לקיומו של חשש להפרת הסדר.

עוד במשטרה: ביום ראשון בשעות הערב נהג דיווח למוקד 100 כי אבן הושלכה לעבר האוטובוס בו נסע בכביש נצרת יפיע. נזק נגרם לאוטובוס. בתגובה, שוטרי תחנת נצרת ביצעו פעילות סמויה וגלויה בצומת הפיקוד ובמהלך הלילה הבחינו בצעיר אשר משליך אבן לעבר ניידת משטרה שחנתה במקום. הצעיר, בן 18, תושב נצרת, נעצר על ידי השוטרים. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום נצרת.