שוב טרור בעפולה: מחבלת ניסתה לדקור מאבטח

המחבלת נוטרלה על ידי מאבטח ואנשי כוחות הביטחון. חמישה נפגעי חרדה פונו לבית החולים העמק

גל הטרור מכה בעפולה שוב: בכניסה לתחנה המרכזית עפולה, הגיעה חשודה – מחבלת אשר ניסתה לדקור באמצעות סכין את המאבטח שמוצב בכניסה כדרך קבע. המחבלת נורתה במקום ונפצעה באורח בינוני. במקום כוחות משטרה רבים גדולים אשר בוחנים כי אין מפגעים נוספים וכן לשלול סכנה נוספת.

בהודעה של המשטרה נמסר: "מחקירה ראשונית בזירה עולה כי המחבלת החשודה הגיעה ללב התחנה המרכזית בעפולה. סמוך לאחד הרציפים, היא שלפה סכין לעבר חייל. במקום נכחו שני שוטרי מג״ב, חייל ומאבטח אשר זיהו את החשודה עם הסכין בידה. אנשי כוחות הביטחון הבחינו שבכוונתה לדקור את החייל לאחר שהיא צעקה לעברם קריאות שונות. אלא הגיבו בנחישות מדהימה וירו לעברה מס׳ יריות בודדות לפלג גופה התחתון. בעקבות הירי היא נפגעה ונפצעה באורח במצב בינוני".

מד"א מגיעים לתחנה המרכזית
מד"א מגיעים לתחנה המרכזית

דובר מד"א זכי הלר הוסיף: "בשעה 13:24 נמסר למד"א מרחב גלבוע על אירוע סמוך לתחנה המרכזית בעפולה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א ערכו סריקות במקום. מדיווח ראשוני בלבד, לא אותרו נפגעים למעט שני נפגעי חרדה שפונו לבית החולים העמק. המחבלת שנורתה פונתה במצב בינוני לבית החולים".

תושב העיר שמתגורר בסמוך לתחנה המרכזית בעיר סיפר ל"עמק ניוז": "כל היום נשארנו בבית וקצת אחרי השעה אחת שמענו אינספור ניידות שהוזנקו לתחנה המרכזית. לא היינו צריכים לחשוב הרבה בכדי להבין שמדובר בפיגוע נוסף. קברניטי המדינה חייבים להתעורר מהר. המצב הזה לא יכול להימשך.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|