שובר שיוויון: לייס דאן העניק ניצחון רביעי להפועל עפולה

פתיחת עונה מצוינת להפועל עפולה, כבר עם 4 נצ' ורק הפ' לאחר שאמש גברה בחוץ על אשקלון בתוצאה 72:74 לאחר קרב עיקש בדקות הסיום. לייס דאן דייק בשניות האחרונות למשחק בעונשין וניצח את המשחק

הפועל עפולה לא עוצרת. אמש ניצחו חניכיו של ניר קפלן במגרשה הביתי של אשקלון בתוצאה 74:70, לאחר שלייס דאן בקור רוח קלע שתי קליעות עונשין כאשר שעון המשחק עמד על 1.6 שנ' לסיום ההתמודדות.
המשחק עצמו לא התעלה לכדורסל מלהיב, אבל במהלך המשחק היתרון עבר כ- 6 פעמים מצד לצד, ברבע האחרון התפתח קרב מותח, כאשר כאמור שניות לסיום משחק, לוח התוצאות הורה על שיויון 70:70 ,ונראה היה שהקבוצות הולכות להארכה, אבל עבירה של אירוני ריד מאשקלון על דאן  העפולאי 1.6 לסיום הציבה אותו על קו העונשין עם שתי קליעות מדויקות שניצחו את המשחק, והציבו את הקבוצה של קפלן במקום השני עם 9 נק' לאחר ארבעה ניצחונות והפסד אחד.
ניר קפלן מאמן עפולה: "ניצחון מאוד חשוב שלנו מול יריבה עיקשת ומאומנת, לא שיחקנו כדורסל טוב לאורך דקות המשחק,אבל נלחמנו והראינו הרבה אופי ולקחנו ניצחון באולם שלא הרבה קבוצות בליגה ינצחו. בסך הכל אחרי 5 מחזורים אנחנו מרוצים מהמקום שאנחנו נמצאים בו. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור ולהתקדם כקבוצה וכיחידים משני צידי הפרקט, והתפקיד שלי הוא לתקן גם תוך כדי ניצחונות"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מוריאל לוטאטי רכז עפולה: "שיחקנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה שכבר פגשנו בגמר גביע הליגה, הם למדו אותנו והכירו את התרגילים שלנו, אבל דבקנו בתכנית המשחק שלנו בדקות הסיום, ועם הגנה חזקה עם ריבאונדים הכרענו את המשחק, אמנם ניצחון חשוב אבל אנחנו ממשיכים למשחק הבא."
בשבוע הבא ביום ג'(3/12, 19:00) חוזרת עפולה הביתה שם תפגוש במודיעין.
קלעו לעפולה: לייס דאן 19 נק', אלונזו קולמן 15 נק' ו- 13 ריב', בן קרטר 14 נק' ו- 6 ריב', קלארק רוזנברג 13 נק', מוריאל לוטאטי 8 נק' ו- 3 ריב' ו- 3 אס', מקסים קיקוס 3 נק', דולב דרפיץ  2 נק' ו- 6 ריב', שותפו ולא קלעו אביאל לוי ונעם פרץ