שדרן הרדיו הראל סלוצקי מצטרף למחלקה לתקשורת באקדמית כנרת

סלוצקי: "מי ייתן ואוכל להדביק את הסטודנטים בתשוקה לרדיו"

כוח חיזוק חדש ורענן מצטרף אל המחלק לתקשורת של מכללת כנרת עמק הירדן – הראל סלוצקי. סלוצקי מצטרף בניהול תחנת הרדיו החינוכית סטודנטיאלית – קול הכנרת-106fm.. במקביל סלוצקי מגיש תוכנית הבוקר המובילה של רדיו צפון ורדיו קול הים האדום, עם למעלה מ-20 שנות ותק ברדיו ובטלוויזיה ('גולסטאר' ו'היחידה'), מצטרף אל הצוות המנוסה של רדיו קול הכנרת, עם מוטיבציה רבה.
הראל סלוצקי: הרדיו הוכיח את עצמו במימד הזמן, מדיום מרתק ששורד מעל 100 שנים שגם נגיף הקורונה לא יכול עליו. "חיידק הרדיו" הוא ניצחי ושורד את מימד הזמן! אני מגיע למכללה עם הניסיון הרב שרכשתי, החלטתי שהגיע הזמן לחפש וגם למצוא את אנשי הרדיו העתידיים של ישראל ואין כמו מגמת התקשורת של מכללת כנרת עמק הירדן והפלטפורמה הנפלאה של קול הכנרת 106FM להכשיר את הדור הבא של הרדיו שישתלב בעולם התקשורת בטיימינג הזה כשאנשים עובדים מהבית. לרדיו כוח רב, הוא מאפשר לייצר האינטימיות עם המאזינים,  תוך חיבור לפלטפורמות אחרות כמו רשתות חברתיות אינטרנט וטלויזיה . מי יתן ואוכל להדביק את הסטודנטים בתשוקה לרדיו אחרי הכל.
ד"ר עידית מנוסביץ, ראשת המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת "מברכת על ההצטרפות של הראל סלוצקי למחלקה ולניהול הרדיו, כחלק מהקו המנחה של המחלקה לחבר את הסטודנטים שלנו לעשייה התקשורתית לכל אורך התואר דרך ההיכרות והעבודה המשותפת עם אנשי תקשורת מן השורה הראשונה".