שדה התעופה בעמק: רשויות מהאזור במשלחת לקפריסין לקידום טיסות לחיפה

מטרת ביקור המשלחת לקדם את השדה בחיפה בתקווה שהמהלך ייתר וימנע הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל וייתן פתרון לתושבי הצפון לכל היעדים באירופה. צילום: דוברות מגידו

משלחת של שבעה ראשי רשויות וסגן אחד ביניהם איציק חולבסקי, ראש מוא"ז מגידו, בהנהגת  ראשת העיר של חיפה ד"ר עינת קליש-רותם, טסה לפאפוס קפריסין משדה התעופה חיפה שם קיימה המשלחת  פגישת  עבודה ארוכה עם ראשי הערים פאפוס ולימסול ונציגה בכירה של משרד התיירות של קפריסין.
במפגש דובר על דרכים לשיתופי פעולה, שיחזקו את הקשר התיירותי בין חיפה לקפריסין ויגדילו את היעדים התיירותיים לעיר חיפה ולצפון בטווח הקרוב וכמובן בטווח הארוך.

משלחת ראשי הרשויות לפפוס. צילום: מוא"ז מגידו
משלחת ראשי הרשויות לפאפוס. 

סיפר על הפגישה לפאפוס ראש המועצה של מגידו חולבסקי: "נתתי לנציגת משרד התיירות הקפריסאי חומרים על תל מגידו ועל הפרוייקט העתידי של בית התפילה הנוצרי וריצפת הפסיפס. אני רואה בשדה התעופה של חיפה מנוע צמיחה כלכלי ותיירותי משמעותי לחיפה ולכל הצפון בדגש מיוחד גם  על מתחמי הכלכלה והתיירות שמועצה אזורית מגידו מקדמת במרחב צומת מגידו. היעדים האפשריים כבר היום הינם הגדלת מספר הטיסות היוצאות של ישראלים והגדלת מספר הטיסות הנכנסות של תיירים נוצרים לחיפה, למגידו, לעמק, לנצרת ולטבריה, עד להיקף של כרבע מיליון נוסעים בשנה.
שדה תעופה בינלאומי אזורי בחיפה יכול לשרת את כל הצרכים של הצפון, והמקום הטבעי לו הוא בלב המטרופולין של חיפה. אני מאמין שקידום השדה בחיפה ייתר וימנע הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל ויתן פתרון מצויין לתושבי הצפון לכל היעדים באירופה. כל הכבוד  לראשת העיר של חיפה על המנהיגות והחזון ולחברי ראשי הרשויות שתומכים ומחזקים אותה."