רשמתם ביומן? יריד השנה המסורתי של "קבוצת חסון" יוצא לדרך

בשבוע הבא (רביעי-חמישי-שישי), ייערך היריד המסורתי של "קבוצת חסון" בעפולה בהשתתפות של החברות המובילות בישראל ובעולם בענף הבנייה. השנה יתרחב היריד לעולמות נוספים ובין היתר לעיצוב הבית, ריהוט, חשמל חכם ועוד. ביריד תשדר ניידת שידור של "רדיו קול רגע"- בשידור חי. עוד יחכה לכם ביריד השף תומר תומאס. צילום: קבוצת חסון

ב- 12 השנים האחרונות, הפך יריד השנה המסורתי של "קבוצת חסון" מעפולה לשם דבר. החברות והספקים המגוונים המשתתפים ביריד, יצרו ליריד מוניטין בכל רחבי עפולה, העמק, הצפון וישראל בכלל.
היריד ייצא לדרך ביום רביעי הקרוב ויימשך לאורך שלושה ימים בלבד, עד ליום שישי הבא: 6-7-8/11.
תחילת הפעילות ביריד, בשעה תשע בבוקר והוא יינעל מדי יום בשעה שש בערב. ביום שישי ייסגר היריד בשעה אחת בצהריים.

נהנים מבירה טובה ביריד. תמונת ארכיון
נהנים מבירה טובה ביריד. תמונת ארכיון

במהלך היריד תיערך הגרלה שתזכה אחד מהקונים במסך טלוויזיה מתקדם. היריד ילווה בשידור חי על ידי רדיו קול רגע האזורי – שיציב במתחם ניידת שידור.


בקבוצת חסון מציינים כי המטרה המרכזית של עריכת האירוע היא לחשוף את החברה והמותגים הרבים הנמכרים ומשווקים בה, לקהלים נרחבים ככל שאפשר, הן במגזר העסקי והקבלני והן במגזר הפרטי


בין החברות המובילות שיציגו את המוצרים שלהם ביריד: "שטל"DeWOLT", "BLACK&DECKER", ", "טרגט", "נירלט", "חוליות", "קראוס", "פלסאון", "חמת", "דוודי אידיאל", "רד בק", "פז קר", ועוד.

• תצוגות תכלית, הדרכות וייעוץ מקצועי

בקבוצת חסון מציינים כי המטרה המרכזית של עריכת האירוע היא לחשוף את החברה והמותגים הרבים הנמכרים ומשווקים בה, לקהלים נרחבים ככל שאפשר, הן במגזר העסקי והקבלני והן במגזר הפרטי.

 היריד השנתי של קבוצת חסון
היריד השנתי של קבוצת חסון

בקבוצה ציינו כי מלבד המוצרים שנמכרים בשנים האחרונות, יציגו החברות והיצרנים מוצרים חדשניים וייחודים, זאת כחלק ממטרות האירוע. במהלך האירוע יימכרו מוצרים רבים במחירים אטרקטיביים. בקבוצה הוסיפו כי גם הם מוצאים חשיבות רבה למגע הישיר בין נציגי החברות והספקים לקהל הלקוחות הרחב. בקבוצת חסון הדגישו כי במפגש ביריד יוכלו לקוחות החברה לתת פידבקים ליצרנים ולספקים, לשאול שאלות, לקבל הדרכות וייעוץ מקצועי, לצפות בתצוגות תכלית ולהציף בעיות הנוגעות לשירות, באם יש כאלה.


"ביריד הזה נקיים גם שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים מהעיר והאזור מתחום הבנייה, העיצוב, הריהוט, האלומיניום, מטבחים ועוד. זה עוד חיזוק לכך שאין צורך לנדוד לחיפה או למרכז והוכחה שיש לנו פה את כל המענים ללקוחות והספקים האיכותיים"

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

אלפי הלקוחות של קבוצת חסון קיבלו במרוצת השבועות האחרונים הזמנות אישיות לקחת חלק ביריד ובמקביל הם ייחשפו לצפוי ביריד במגע ישיר ופרונטאלי עם סוכני החברה ובקמפיין התקשורתי הנרחב שיתלווה לו.
ביריד יתבצע שיתוף פעולה ואיחוד בין הספקים העירוניים וספקים מהאזור, רעיון מבורך של קבוצת חסון כשהמטרה היא לייצר חוזק עסקי בין בעלי העסקים בבירת העמק והקהילה העסקית בצפון, גורם חשוב לכל הדעות.
"ביריד הזה נקיים גם שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים מהעיר והאזור מתחום הבנייה, העיצוב, הריהוט, האלומיניום, מטבחים ועוד", אמרו בקבוצת חסון, "זה עוד חיזוק לכך שאין צורך לנדוד לחיפה או למרכז והוכחה שיש לנו פה את כל המענים ללקוחות והספקים האיכותיים".

מתנסים בעבודה עם כלים עוצמתיים
מתנסים בעבודה עם כלים עוצמתיים

מלבד הלקוחות הקיימים פועלים בחברה לחשוף את היריד בפני לקוחות פוטנציאליים נוספים וכמובן בפני המגזר הפרטי. לצד הפעילות העסקית, ייהנו המשתתפים ביריד מאירוח כיד המלך, במה שהפך למסורת באירועי העבר של הקבוצה.

• קבוצת חסון: נעים להכיר

קבוצת חסון פועלת בתחום המסחר, הבנייה, ההשקעות והנדל"ן, בארץ ובחו"ל, מזה כארבעים שנה. בתקופה זו היא מיתגה את עצמה כחברה מובילה ואמינה שעובדת עם הספקים והמותגים המובילים בישראל. במסגרת ה"אני מאמין" של החברה ניתן דגש נרחב על שירות מקצועי לכלל הלקוחות. לקבוצת חסון מספר חברות בת: "אלונים מ.מ.ש", הפועלת בענף התשתיות והאינסטלציה שממוקמת בהוד השרון, "חץ תעופה" שפועלת בתחום האמבולנסים האוויריים וטיסות VIP ברחבי העולם, "מקורות אנרגיה" שמתמחה בגגות סולאריים, חברת חסון ש.מ שפועלת בענף הנדל"ן ועוד חברות בת נוספות רבות.

הכל במקום אחד
הכל במקום אחד

באולם התצוגה של הקבוצה בעפולה, שנחנך לפני שש שנים מוצגת תצוגה קרמיקה מרשימה שנפרשת על שטח של 1500 מטרים. מדובר באחד מאולמות התצוגה המפוארים והמובילים בישראל.
לצד זה פועלת במתחם חנות מכר שמתפרשת גם היא על 1500 מטרים ומתמחה במותגים ומכירת המוצרים המובילים לבית, וכן לאינסטלציה, לענף הבניין, צבע, גבס, תקרות אקוסטיות, תשתיות, חשמל, ריהוט גן ועוד מוצרים נוספים רבים.

היריד של קבוצת חסון- מבט מלמעלה
היריד של קבוצת חסון- מבט מלמעלה