רצח שלי דדון ז"ל: נהג המונית נשלח למאסר עולם

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע פה אחד את חוסיין ח'ליפה מאעבלין ברצח בכוונה תחילה של שלי דדון. יעקב דדון, אביה של שלי: "אני מצפה שביתו של הרוצח יהרס כפי שהורסים בתים של מחבלים"

 

 

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע כעת את נהג המונית חוסיין יוסף חליפה, בן 35 מהיישוב אעבלין, ברצח האכזרי של הצעירה שלי דדון מעפולה עלית לפני כשנה וחצי. על חליפה נגזר מאסר עולם וכן פיצויים בסך של 258 אלף שקלים. כזכור שרידי דמה נמצאו במונית ומתחת לאחת מציפורניה נותרו שרידי דנ"א של הרוצח.


"השופטים קבעו באופן חד משמעי כי "על השאלה שבפתח דברינו מי הוא הרוצח השפל שרצח את שלי בדמי ימיה, התשובה ברורה וחד משמעית – הנאשם שבפנינו הוא הוא הרוצח"


"על השאלה שבפתח דברינו מי הוא הרוצח השפל שרצח את שלי בדמי ימיה, התשובה ברורה וחד משמעית הנאשם שבפנינו הוא הוא הרוצח ומשכך איפוא, אציע לחבריי, להרשיע את הנאשם בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום", נכתב בגזר הדין, "היינו בעבירה של רצח בכוונה תחילה –  עבירה לפי סעיף 300(א) (2) לחוק העונשין, התשל"ז – 1977, החזקת סכין שלא למטרה כשרה – עבירה לפי סעיף 186(א) לחוק העונשין ושיבוש מהלכי משפט –  עבירה בניגוד לסעיף 244 לחוק העונשין".

20150909012216
יעקוב דדון אביה של הנרצחת, מצפה שיהרסו את ביתו של הרוצח

לפני תחילת הדיון אמר יעקב דדון, אביה של שלי ז"ל, כי הוא מצפה שביתו של הרוצח ייהרס כפי שהורסים בתים של מחבלים שמבצעים פיגועי טרור. הוא הוסיף כי הוא מצפה לעונש המקסימלי (מאסר עולם) הקבוע בחוק במקרים שכאלה.
"התחושות הן קשות הוסיף יעקב דדון, "המתח בגוף, הלחץ. אנחנו מקווים שהסיוט ה זה ייגמר כמה שיותר מהר, שנדע שהוא מאחורינו ושהרוצח יקבל את העונש שמגיע לו. אם היה גזר דין מוות זה היה טוב. בארה"ב גוזרים גזר דין מוות על רוצחים, אבל פה אין עונשים שכאלה לרוצחים. אני רוצה שהרוצח הזה יישב במאסר עולם כל החיים שלו ושלא ייראה עוד אור יום, זה מה שאני רוצה. מעבר לכך שייהרסו לו את הבית, כמו שהורסים לכל מחבל", סיכם בעצב האב.

חוסיין ח'ליפה, רוצחה של שלי דדון
חוסיין ח'ליפה, רוצחה של שלי דדון

תמונת ממעמד הקראת גזר הדין