רמת ישי: התושבים והמבקרים יכולים לחנות עם פנגו

החל מראשית השבוע תושבי המועצה המקומית רמת ישי והמבקרים בה יכולים לשלם על חניה בכחול לבן באמצעות פנגו. המועצה מצטרפת לעשרות ערים שכבר חתמו הסכם עם פנגו

במסגרת ההסדר הארצי, יוכלו המבקרים ותושבי האזור לחנות ברחבי המועצה תמורת עלות של 6.30 שקלים לשעה. תושבי המועצה יוכלו לחנות באזורים אלו ללא תשלום בטווח של עד 3 שעות. התשלום על החניה בכחול לבן יונהג בימי א'-ה' בין השעות 8:00-20:00, ובימי ו' וערבי חג בין 8:00-14:00.
בתוך כך, פנגו מזמינה את תושבי המועצה המקומית רמת ישי והאזור להירשם למסלול פנגו סימפל, הכולל את שירות "זזתי", פיצ'ר אשר יזכיר להם לסיים את החניה ברגע שהם יוצאים עם הרכב מהחניה וכך לחסוך בעלויות. בנוסף, אפליקציית פנגו מציעה מגוון שירותים נוספים כמו תשלום על דלק ובחנויות הנוחות של תחנות סונול, תשלום בתחבורה הציבורית, שירות חילוץ, תיקון פנצ'ר, תשלום בכבישי אגרה ושירותים נוספים המקלים על הנהג ונותנים לו מענה לכל צרכיו במקום אחד.
שמוליק סיימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפנגו: "אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו ולפעול במועצה המקומית רמת ישי. נהגי העיר והמבקרים באזור יוכלו ליהנות מעתה מהאפשרות לחנות בקלות באמצעות אפליקציית פנגו לצד מגוון שירותים נוספים לנהג".