מי הבועט ששיחרר פוסט מרגש ברשת "יפה שלי, האישה הכי טובה בעולם", פלאש! – רכילות בעמק

ההורים הטריים רומן זולו והאישה אולה לקחו פסק זמן קצר מהחלפת חיתולים ויצאו לזמן איכות. אנחנו בעד.

עדכון מצב רוח: אחרי הניצחון 3:2 של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה בטדי, הבית"ריסט בדם והמעסה הדגול של אסי גלבוע, דרור שינו, מרגיש בעננים ומפזר חיוכים לעבר העולם. אנחנו שמחים בשבילו.

הבועט דור כוכב חגג שנתיים מרגשות לצד זוגתו דריה מרדכי, ושיחרר פוסט מרגש ברשת: "יפה שלי, האישה הכי טובה בעולם, תודה על שנתיים מדהימות. מאחל לנו עוד המון שנים כאלה שתמיד נאהב ונהיה אחד בשביל השנייה בטוב וברע". במילה אחת: מרגש.

שחקני גלבוע גליל עם אביב
שחקני גלבוע גליל עם אביב

↑ אביב פרנס, בת ה-12 ממרחביה, הגשימה חלום כשהשתתפה במשחק אימון עם הקבוצה האהודה עליה, גלבוע/גליל. כמובן שהשחקנים פינקו אותה במגוון הפתעות. מזל טוב.

המדור עדיין מחכה להתפתחויות בגזרת ההתערבות בין המאמן רודריגו גטיקה לחברו הטוב עו"ד מישל פטיטו. ל'מכדררים' נודע כי האחרון הפסיד בהתערבות והמדור מחכה בקוצר רוח לערב 'על האש' עמוס בסטייקים. הסלטים עלינו.

תשריינו מקום ביומן ותכינו את הצ'קים: אחרי זוגיות ארוכת שנים, הבועט חיים קימה והצמודה התמידית שלו, רעיה, יעמדו מתחת לחופה ממש בקרוב. המועד: 28.3.16 (יום שני). המקום: אולמי אוורסט עפולה. נא לא לשכוח להביא אתכם הרבה מצב רוח.

גטיקה ואזולאי לא מוותרים על כושר
גטיקה ואזולאי לא מוותרים על כושר

שלא תפריעו להם בטעות: רודריגו גטיקה ושלומי אזולאי עושים כושר ונהנים.

תגידו מברוק: מגנה השמאלי של אסי גלבוע אייל ברזני כרע ברך באלגנטיות והציע נישואין למלאך הפרטי שלו, גל אברהם. ברור שהיא אמרה…כן. בקרוב נעדכן אתכם לגבי התאריך של החתונה.

נא לנפח בלונים ולאחל מזל טוב: אחד ממאמני הכושר העולים באזור הייל חשאן חגג השבוע 27 שנות קיום על הפלנטה. אז אם במקרה עדיין לא בירכתם, זה הזמן לעשות זאת.

החמה של מנכ"ל גלבוע גליל לא מוותרת על משחקי הבית
החמה של מנכ"ל גלבוע גליל לא מוותרת על משחקי הבית

↑ רחל ומוטי שפילקה לא מחמיצים אף משחק ביתי של גלבוע/גליל.

לא נגלה לכם מי הבועט הצעיר מעפולה שבקושי צמחו לו שתי שערות וחצי בחזה וכבר נחת במכון להסרת שיער. נסחף לגמרי.