דורון המלצרית החיננית מלנדוור ופאר חייט כלה מהממת. פלאש! – רכילות בעמק

תכירו את דורון רחמים, בת 20 שהשתחררה לפני כחודשיים משירות צבאי. בחודשים האחרונים ניתן למצוא אותה בקפה לנדוור עפולה. ואם באתם והיא לא שם, היא כנראה ישנה. אגב, עלמת החן פנויה.

לרגל שנת בר המצווה של נוער מזרע, ובמלאת 92 לקיבוץ, החליטו בקיבוץ להקדיש את שנת המצוות לפעילויות משותפות והכרות הדדית עם ותיקי הקיבוץ בני ה 75 ומעלה. הפעילות הראשונה, הוקדשה לתכני חג ט"ו בשבט – לילדים ולוותיקי הקיבוץ הוקרנו תמונות של עצים – והוותיקים העלו זכרונות: על עצי האקליפטוס שנטעו בשדות לזכר חבר שנפל בעת החריש, על עצי הזית בהם הוסתרו מסמכים ממטה הפלמ"ח ב"שבת השחורה" ועוד….ניצחו על העשייה המרגשת רכזת התרבות של מזרע – אפרת אגוזי, וצוות הורים ופעילים מהקיבוץ – היה מרגש!

הגר פרץ
פאר חייט מדגמנת כלה

תיהנו: קולקציית 2016 של המעצבת דפנה ליהוד. צילום – אלאור צלמים. איפור ושיער – הגר פרץ. דוגמנית: פאר חייט. עריכה: דוריאל ליהוד.

אתם "תעופו" על האייטם הזה: לרגל יום המשפחה שיחול החודש, מרכז הקניות "צים סנטר בית שאן" יקיים ביום ראשון ה-28 לפברואר הגרלה גדולה לטיסה משפחתית בכדור פורח לקונים בחנויות המתחם ב- 99 שקלים ומעלה. סתם שתדעו..

גל יוסיף והבן דוד אבי
גל יוסיף והבן דוד אבי

כמה אהבה: גל יוסיף והדוד האהוב שלה אבי אמויאל

דוכן המתנות 'תמונה פלוס' של אורטל אזולאי בקניון העמקים בעפולה עבר לאחרונה מתיחת פנים וגם השנה, לרגל יום האהבה שיחול בסוף השבוע, הוא מציע ליין עצום של מתנות אישיות. אז אם בא לכם לפנק את בן או בת הזוג במתנה כובשת – זה בדיוק המקום.. מומלץ !