נקלטה בעדשה של המדור, בלה בליאק, נעתקו המילים, פלאש! – רכילות בעמק

בלה בליאק, תחנת דלק מנטה עמקים שוקו ג'ו

יותר משלושת אלפים דגלי ישראל נפרסו ונתלו ברחבי העיר עפולה לקראת חגיגות יום העצמאות. במקביל נפרסו סככות הצללה בבית העלמין האזרחי והצבאי לקראת טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, והתקיימו שורה של מפגשים בין מנהלי המחלקות בשטח למפקדי יחידת כפיר על מנת להגביר את שיתוף הפעולה וההערכות לקראת אירועי יום העצמאות.

רחלי חן ממכון "היופי שבחן"
משקיעה בלקוחות. רחלי חן ממכון "היופי שבחן"

↑ הקוסמטיקאית והפדיקוריסטית הפרא-רפואית – רחלי חן ממכון "היופי שבחן" בעפולה, מעניקה לעוד לקוחה מרוצה טיפול פדיקור רפואי מקצועי ונעים. התוצאות כמו תמיד מדהימות.

• בזמן שתנפנפו בחמישי במנגלים המסורתיים של יום העצמאות, שניר פרידמן, עוזר המועצה בגלבוע יחגוג יום הולדת 34. אנחנו ננצל את הבמה לאחל לבחור מזל טוב כבר מעכשיו.

bazak
חבורת יעקב את בזק השאירו שבו הביתה

 רואים שש שש: אופיר כץ, האחים ששי ורועי יעקב, והאחים כפיר, דודו ושחף לבית בזק שבו השבוע לאזור חיוג אפס ארבע בתום נופש אקזוטי קסום בחופי תאילנד. אוטוטו והם חוזרים לשגרה.

 במוצ"ש התקיים בכפר הנוער ויצו ניר העמק מפגש חיילים בוגרים. כמו בכל שנה גם השנה ההיענות הייתה רבה והערב היה מוצלח ומרגש במיוחד. על בין המשתתפים במפגש היה גם ראש המועצה האזורית גלבוע עובד נור שהגיע לברך את הנוכחים.