שברו את הכוס יוליה ורן בחתונה מרהיבה. מה עשה הרמטכ"ל בעיר בית שאן? פלאש! – רכילות בעמק

↑ יוליה ורן נישאו בחתונה מדהימה ומרגשת באולמי כינורות. על התיעוד הויזואלי היה אחראי באהבה רבה צוות דאבל קליק

• ויקה וטל מיה מגן נר הם  הזוג הכי מאושר בעמק עם הולדתו של יהונתן, בנם הבכור. אנחנו נאחל להם מכאן את כל הטוב בעולם.

איריס
מגיע לה למורה האהובה לאנגלית איריס מוסאי מאולפנת בית שאן שזכתה בפרס "מורת המאה"

↑ איריס מוסאי, מחנכת, מורה לאנגלית ורכזת האולפנה של בית שאן, זכתה בפרס מורת המאה מטעם משרד החינוך. את הפרס קיבלה בעקבות המלצותיהם של מפקח האולפנה שלום אדרי, חיים גבאי מחמ"ד ומנהלת האולפנה. טקס הענקת הפרסים והאותות יתקיים בחודש מארס 2017. מוסאי הינה מורה ותיקה בעלת עבר חינוכי מפואר, אהובה מאוד על תלמידותיה, אהובה מאוד בצוות המורים ומוערכת מאוד על ידי ההורים.

• רס"פ ירון גדליה, המפקד המוערך ממשמר הגבול-חטמ"ר צפון, ערך אירוע מרשים במסעדת האחוזה- תחת הכותרת "כנס 40 שנה ללוחמי מג"ב לדורותיו". היה מרתק.

כמאל
במוא"ז עמק יזרעאל עשו כבוד לכמאל חסיסי מפיקוד העורף שעוזב למרכז את מחוז צפון

בטקס מרגש נפרדו במועצה האזורית עמק יזרעאל מכמאל חסיסי – מנהל מחוז צפון ברשות החירום הלאומית. חסיסי קודם ויעבור לתפקיד במרכז הארץ. ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, הודה לחסיסי על תרומתו לשיפור מוכנות המועצה בחירום ותרומתו לבטחון בעמק והעניק לו תשורה – תמונת נוף של העמק. עוד הגיעו להפרד – סגן ראש המועצה – עידו דורי, קב"ט המועצה – משה אלקנה ויאסר גדבאן מרשות החירום של מחוז צפון

שני. עפולה. דני ברנר, כתב ישראל היום בעמקים ושלומי אלבז, הכתב הנמרץ של רדיו קול רגע תופסים מקום טוב באחד השולחנות של אולמי אצולת העמק ונהנים מכל רגע במסיבת בת המצווה של נועה– בתו של יאיר גיסר. מזל טוב גדול.

אוגדה כבשו את העיר והרמטכ"ל בכבודו ובעצמו בא לפקח על ה-"כיבוש"
אוגדה 162 כבשו את העיר והרמטכ"ל בכבודו ובעצמו בא לפקח על ה-"כיבוש"

↑ הרמטכ״ל, רב אלוף גדי אייזנקוט, הגיע לבית שאן לצפות מקרוב בתרגיל אוגדה 162 ש"כבשה" את העיר והאזור. תושבים רבים נחשפו לתנועה גדולה של כלי רכב צבאיים וחיילי צה״ל בעיר שנכחו במספר מוקדים בעיר. לפני התרגיל הצה"לי נפגש ראש העיר רפאל בן שטרית בלשכתו עם מפקד האוגדה תא״ל אמיר אבולעפיה שדיווח לו על מטרות התרגיל.

• שמעון אלבז, חובב תעופה מושבע היה נרגש ונפעם מנחיתתם של שני מטוסי האביר המתקדמים בבסיס חיל האוויר בדרום. ובצדק..