מי העלה שלב בדרך לחופה? על מה הסתודדו בצר וגלנט, פלאש! – רכילות בעמק

השבוע ביום רביעי בחוות התבלינים בגלבוע: "רוק & רוח" – אסי זיגדון בליווי הפסנתרן הבינ"ל ניר צ'סטר. בדרך לאלבומו הרביעי, לאחר עשר שנים על הבמה  ועם יציאת הסינגל החדש "מנטרה", יוצא זיגדון לסיבוב חורפי ואינטימי כאשר הוא עצמו על הגיטרה ועל הפסנתר והליווי הווקאלי אחד מהקלידנים הגדולים של הזמן החדש – ניר צ'סטר.

• אריאל גוכברג והגר אלבז העלו שלב בדרך לחופה ועברו להתגורר ביחד. אנחנו מחכים להזמנה.

בצר וגלנט בשיחה צפופה
בצר וגלנט בשיחה צפופה

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, פגש את שר השיכון יואב גלנט, במפגש ראשי רשויות שהתקיים בלביא. בצר שיתף את גלנט בפתרונות שלו למשבר הדיור ושוחח איתו בנושאי קרקעות בעמק ועוד ענייני דיומא. היה מעניין

• אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק פתח את יום האישה הבינלאומי בביקור השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל ובהופעה עוצמתית של הקומיקאית רותם אבוהב. היה מעניין וגם מצחיק כמובן.

למדור נלחש שמסעדת 'ללה' היא המסעדה החביבה על להקת הגבעטרון
למדור נלחש שמסעדת 'ללה' היא המסעדה החביבה על להקת הגבעטרון

חברי הגבעטרון הגיעו השבוע לארוחת ערב במסעדת 'ללה' בצומת כפר ברוך לאחר שסיימו עוד הופעה מוצלחת באזור. המדור בדק ומצא כי זאת לא הפעם הראשונה שהם פוקדים את המסעדה.

יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, יאיר סרוסי הצפין לביקור מפרה באזור הצפון, במטרה להיפגש, להכיר ולשוחח עם ראשי רשויות בצפון. נתן פרוינד מנהל אזור הצפון ליווה את סרוסי בביקורו. הבוקר נפתח בלשכתו של ראש עיריית עפולה עו"ד יצחק מירון, בהמשך, ביקרו את ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד ולסיום ביקרו אצל ראש עיריית בית שאן רפאל בן שטרית.