אהבנו, רן נחמיאס וזוגתו טוהר יפרח נקלטו בעדשה של המדור מבלים בכיף. פלאש! – רכילות בעמק

↑ זוג מנצח: רן נחמיאס, טבח באצולת העמק מבלה עם הצמודה שלו טוהר יפרח. בכיף

• אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק נמצא בימים אלה בניו יורק, ארה"ב. במהלך הביקור הוא ביקר בבניין האו"ם. היה מעניין.

• גיא זקס, חבר המועצה ברמת ישי ממשיך להעלות מדי שבוע סרטונים שלו בדרכים על שלל תובנות מעניינות. השידורים זוכים אגב לרייטינג רב

אתי כהן עברה לצד השני של הדלפק, המדור מתחיל לעשות כושר ממחר
אתי כהן עברה לצד השני של הדלפק, המדור מתחיל לעשות כושר ממחר

 אם התרגלתם בשש השנים האחרונות לראות את אתי כהן מעפולה מתאמנת במתחם הכושר "לייף אנד פיטנס" בעפולה, אז כדאי שתדעו שלאחרונה החליטה אתי להחליף צד ולעבור מאחורי הדלפק בתור אשת מכירות וקבלה של הסניף המצליח

• הזמן: לא מזמן. המקום: מסעדת "קינג ג'ורג" ברמת ישי. בנוכחים: עורך דין אוהד פארי והמשפחה המקסימה שלו שמסיימים מיני מסע שופינג קייצי באיקאה ומקנחים בארוחה שווה ביותר. כמו שצריך..

 אייטם אינפורמטיבי: מארק סלושני יצא במהלך השבוע עם עמותת זכרון מנחם לביקור של כמה וכמה ימים בלונדון. אנחנו ליקטנו המון חיוכים ברדיוס שלו.

רם אברס בדרך ללונדון נעתר להפצרות של מאור בוזגלו להצטלם
רם אברס בדרך ללונדון נעתר להפצרות של מאור בוזגלו להצטלם

↑ רועי אברס ארז מזוודה ויצא לשבוע של פאן בבירת ההמלכה המאוחדת- לונדון. כמה דקות לפני העלייה למטוס הוא נפגש עם כוכב הכדורגל מאור בוזגלו ושחקן נוסף של הפועל באר שבע שיצאו למשחק בינ"ל.

 • עם תום קייטנה של שלושה שבועות במכללת אורנים, נפתחה ביום א' שעבר קייטנה נוספת שתפעל במשך שבועיים. סה"כ ישתתפו בקייטנות אורנים 215 ילדים בכיתות א'-ט'. בהם גם 50 ילידם יוצאי אתיופיה מן הסביבה. את פעילות הקיץ כולה מנהלת ניצה יוגב, מנהלת המרכז למצוינים באורנים, בסיוע מורים, מרצים ומדריכים מתנדבים.

• הורים מבית שאן בראשותה אתי וילי-נעמת פעלו במהלך חודש יולי בהצלחה רבה במסגרת פרויקט 'לילות לבנים' בבית שאן ונוכחותם הורגשה מאוד. ההורים פינקו את הילדים במטעמים, שייקים ובישולים לתוך הלילה.

קרן
מזל טוב לניב פייס ובח"ל אוטוטו שוברים כוס בטבעת זו

↑ ניב פייס, מנכ"ל ניב אבטחה יחד עם זוגתו המקסימה קרן, יעמדו בחודש ספטמבר מתחת לחופה וישבעו זה לזה אמונים. אנחנו לא יכולים לחכות לשבירת הכוס….

איש הרכבים שמעון בנימין חגג אמש את יום הולדתו. תרשו לנו לאחל לו מזל טוב באיחור של שבוע

• נווה מיה התגייס לצה"ל  וישרת בחטיבת גולני. לנו אין ספק שהוא יביא כבוד רב למשפחה ויצליח בכל דרכו.

עורכת הדין המוערכת עידית שינו התבגרה בשנה כשחגגה את יום הולדתה. על פי התגובות בפייסבוק אנחנו בטוחים שהיה זה יום מיוחד ושמח בעבורה.