המדור נכבש בידי הילה ביטון המהממת, הסיבה לוק פשוט הורס, שאפו להגר פרץ. פלאש! – רכילות בעמק

צילום מסך מטוויטר

ווואו גדול: הילה ביטון המהממת כובשת את המדור עם לוק פשוט הורס. על האיפור והגלים היפים בשיער אחראית הגר פרץ. שאפו גדול

• הילה סגל בת ה-20 מכפר קיש, השתחררה לפני 5 חודשים מהצבא וכבר הספיקה להיות שבועיים בתאילנד עם אמא שלה, תמי. עכשיו היא מצאה בית חם בקפה לנדוור בעפולה. רק שתדעו שאחיה הגדול, דור עובד כבר מספר חודשים כברמן בבית הקפה המצליח. בין לבין היא עובדת בתור צלמת. לצערכם הבנים היא תפוסה. חזק.

משה שוורץ וקפטן נתניה עירן לוי. תמונה נוספת בסיום העונה עם חגיגות עליה?
משה שוורץ וקפטן נתניה עירן לוי. תמונה נוספת בסיום העונה עם חגיגות עליה?

↑ משה שוורץ האגדי, האוהד מספר 1 של "היהלומים" נפגש עם קפטן מכבי נתניה ערן לוי בבית מלון באזור. לזה אנחנו קוראים מפגש פסגה.

 • אלון חן, איד הסלולאר והג'אדג'טים מעפולה קיבל לאחרונה פרגון מלא אחר מהזמר שלומי שבת. לא זה מפתיע אותנו על רקע מפגן הסלבים הבלתי נגמר שמפרגנים לבחור. מקצוען אמיתי.

המדור ממליץ לפתוח את הבון אםפטיט בבון ביס, מיכאל יתן לכם פינוק טעים
המדור ממליץ לפתוח את הבון אםפטיט ב"הבון ביס", מיכאל יפנק אתכם במטעמים טעימים

↑ מיכאל שואנוב מ"הבון ביס" הכשר בעפולה פינק השבוע את מר בטחון אבי אמויאל והצוות שעובד עמו. אל תוותרו על הטעמים המשובחים.

• ביום א' לפני שבוע השיקו במתחם הכושר "לייף אנד פייטנס" ברמת ישי את אימוני "LES MILLS"  שהם למעשה אימוני הכושר המובלים כיום בעולם. להשקה בחדר הכושר המצליח נרשמו למעלה מ- 150 מתאמנים ומתאמנות שנהנו ממגוון גדול של תוכניות חדשות. אנחנו תפסנו שם לתמונה משותפת את אנה לרנר, מנהלת שעורי הסטודיו יחד עם חלק מהתאמנות.

עשה כבוד למתנדבי השיטור הקהילתי , ראש העיר של עפולה מירון עם המפקד רס״ב מוסא חאכו והמתנדבים
עשה כבוד למתנדבי השיטור הקהילתי, ראש העיר של עפולה מירון עם המפקד רס״ב מוסא חאכו והמתנדבים

ראש עיריית עפולה יצחק מירון פגש את מתנדבי השיטור הקהילתי שאיבטחו את אירוע הקיץ גולשים בעפולה בשדרות ארלוזרוב עם מפקדם רס״ב מוסא חאכו. מירון הודה למתנדבים ולשוטרי משטרת עפולה והשיטור העירוני על הפעילות והאבטחה למען ביטחון המשתתפים.

 • אבי רביבו ממגדל העמק לא מוותר על השילוש הקדוש: בריכה, ספורט ובטן גב. ערוץ החיים הטובים.