להיכן נעלם יגאל אעידן? טרי טרי, מה עשתה כרמלית מתל יוסף עם ד"ר דב קליין, פלאש! – רכילות בעמק

↑ יגאל אעידן, מנכ"ל אעידן שרותי אבטחה וסדרנות לקח פסק זמן של כמה שבועות מהשגרה לטובת בילוי אקזוטי עם חברים בתאילנד. אחרי טיול ג'יפים מאתגר וכמה ימים של בטן גב בחופים, הוא התפנה ליום אקסטרימי במיוחד- כולל גלישה במסלול אומגה מרשים. בתמונה עמו החברים רפי שני ואדיר לוי

• איש התקשורת אבי רביבו נתן השבוע גיחה קטנה לכנרת. אנחנו בדקנו והעלנו בחכתנו שהביקור לא כלל טבילה במיימי האגם. ככה זה שקר..

עובד נור וסגנו זועבי משקיעים בחינוך
אהבנו! עובד נור וסגנו זועבי משקיעים בחינוך

 בטקס שהתקיים בשבוע שעבר, באולם דורות בגלבוע, הוענקו לילדי פרוייקט מחשב לכל ילד 2015, תעודות השתתפות וכן, לארבעה ילדים הוענקו תעודות הצטיינות, על ידי ראש המועצה, עובד נור, סגנו הישאם זועבי ומנהל אזור צפון של הפרוייקט, גל בן משה

•  יוסי גושן, מנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל היה בשבוע האחרון אב מאושר וגאה במיוחד. הסיבה: הבת האהובה שלו מור סיימה בהצלחה לימודי משפטים וזכאית עתה לתואר עורכת דין.

כרמלית מתל יוסף עם ה - ד"ר הסלב ד"ר דב קליין
כרמלית מתל יוסף עם האושיה  ד"ר דב קליין

↑ כרמלית, הקוסמטיקאית הרפואית מתל יוסף – השתתפה לאחרונה בהשתלמות השנתית של ד"ר דב קליין. בהשתלמות התעדכנה כרמלית

• אלון דוד, מאמן הכדורגל הביא השבוע למועדון הכדורגל בו הוא עובד את אושיית האימון אמנון רז, אצלו הוא עבר קורס מאמנים בכיר. האחרון דאג להעשיר את הידע של כלל המשתתפים במפגש הבועט.

מזל טוב ליוסי אוזן, שאפו לחברים שבאו לעשות שמח במועדון פלאג אין
מזל טוב ליוסי אוזן, שאפו לחברים שבאו לעשות שמח במועדון פלאג אין ברמת ישי

↑ סמסו מזל טוב ליוסי אוזן מטבעון, שחגג יום הולדת אומנם קצת באיחור אבל עם המון שמחה וכיבוד במועדון פלאג אין, ברמת ישי. נשאו קולם ברינה האשה, מיכל והחברים עוד מעידן הנעורים משכונת בת גלים בחיפה. בתמונה שרים יום הולדת: רונית ליניאל, נעמי ואבינועם פקלר, מיכל כהן, נפתלי ליניאיל, אהרון כפיר, יוסי אוזן, צ'יקו כהן, מיכל אוזן ורונן ואניטה גקט.

• רויטל אברהם לקחה את בתה המתוקה להיי סקול פסטיגל במרכז הקונגרסים בחיפה ונהתה גם היא מכל רגע, בעיקר מהלהיטים של הזמר מוקי.