עצרה את נשימתנו, נוי צליקר, כלת חינה הודית מושלמת. פלאש! – רכילות בעמק

↑ נוי צליקר המהממת –כלת חינה הודית מושלמת. על האיפור והסירוק המושלם אחראית הגר פרץ. צילום אושרי אוחנה

נאווה פרץ מג'יגי (האקדמיה ליופי) בילתה בחודש יולי כמו שכתוב בספר. זה התחיל בחופשה מהנה באילת והסתיים בנופש מצנן מעבר לים. תבלי.

המדור אכל, שתה וממליץ
המדור אכל באגט, שתה וממליץ

↑ הצוות המוביל של באגט ניר בעפולה, על רקע הבאגטים החמים שיצאו מהתנור. אגב, אל תפספסו את המבצע הכי חם בעמק: שלמו 25 שקלים וקבלו שניצל שווה פלוס שתיה וצ'יפס.

• יניב לוי, השף המדופלם של קומפלקס האירועים אצולת העמק קפץ השבוע לאחת מסוכנויות הנסיעות בבירת העמק וסגר על טיול לארץ האפשרויות הבלתי המוגבלות. זה יתחיל במיאמי ויסתיים בלאס וגאס. אנחנו נישאר בחום של אוגוסט בכדי לעדכן אתכם על מה שקורה בעמק…

יום הולדת מושלם מהאח המפנק אבי מויאל לאחותו פנינה טולדו
יום הולדת מושלם מהאח המפנק אבי מויאל לאחותו פנינה טולדו

מר ביטחון בעפולה, אבי אמויאל, היה אמון על הפקת יום ההולדת והמתנות ביום ההולדת של אחותו פנינה טולדו. וכמובן שהכל היה מושלם

• במפעל להכשרת ילדי ישראל נערכים לאירוע מיוחד עבור המנכ"ל הפורש לגמלאות יוסי גושן. האירוע ייערך בעיר אשדוד. יהיה מעניין ומרגש זה בטוח.

תכירו את הכוח נשי שלהבת ואושרת גבאי, מ"שלהבת סטודיו ליופי"
תכירו את הכוח נשי שלהבת ואושרת גבאי, מ"שלהבת סטודיו ליופי"

קהל הלקוחות הנרחב של "שלהבת סטודיו ליופי" נהנים מהיצירתיות והמקצועיות הרבה של שלהבת יחד עם המאפרת והמסרקת אושרת גבאי. לזה אנחנו קוראים "כוח נשי".

 • רועי אברס מבלה שעות נוספות בקאנטרי קלאב בעפולה- כולל התמקדות בשחייה מקצועית בבריכה. ככה זה שקיץ ורוצים להדגיש את החיטובים..