אוראל אמרה YES לשלומי פרץ ובבית שאן כבר חוסכים למתנה. פלאש! – רכילות ספורט בעמק

תגידו מזל טוב: חבר הנהלת הפועל בית שאן שלומי פרץ כרע ברך והציע נישואין לחצי השני שלו, אוראל אליהו. ברור שהיא אמרה…כן! להתראות בחופה.

 מתישהו השבוע, אילת: הבועט סולטן זועבי נחת בחוף ניין ביץ' בעיר הדרומית ובילה כמה שעות טובות מול השמש הקופחת. אולי הפעם הוא סוף-סוף יתפוס צבע? המדור מחזיק אצבעות.

 יום שני האחרון, אצטדיון העירוני בעפולה: המגן אלירן דנין, שבימים אלה נבחן בהפועל אשקלון מליגת העל, הגיע למגרש בעפולה בכדי לראות את חבריו במשחק אימון מול הפועל חיפה.

יפייפיה אמיתי הבת של שלום לוי, קבלה את הגנים המשובחים של האבא
יפייפיה אמיתית, הבת של שלום לוי, קבלה את הגנים המשובחים של האבא

 האבאל'ה המסור שלום לוי בזמן איכות עם בתו החיילת (יפיפייה אמיתית).

 ציפור קטנה לחשה לנו: יקיר המדור יאיר גיסר מכר השבוע את הטויוטה אוריס שלו בלב כבד. המדור סקרן לדעת איזה רכב הוא יביא במקום.

 לידיעת הציבור בעמק: אנחנו מציעים לכם לא לחפש את כתב הספורט יוסי וקנין כי שמענו שהבחור לקח פסק זמן מהלפ-טופ והסקופים לטובת חופשה בברלין.

רן גוזלן הקשוח בארשת פנים נמסה. המדור מוסר שילדים זה שמחה
רן גוזלן הקשוח בארשת פנים נמסה. המדור מוסר שילדים זה שמחה

 הבועט רן גוזלן והנסיכה הפרטית שלו מבלים זמן איכות בבריכה.

 דיווח תנועה: בזמן שאתם הזעתם קשה בעבודה, רודריגו גטיקה הניע את הרכב ונתן גיחה ספונטנית לאילת, שם השתלט על חדר מפנק במלון דן פנורמה. ברור שהוא הלך על הכל כלול…

  אחרי שהמו"מ עם נצרת עילית פוצץ, הבועט ירדן כהן מצא לו זמן לנפוש באילת. מקורות דיווחו לנו שהוא התחבק שעות נוספות עם השמש וחזר לצפון עם גוף שזוף למהדרין.