מי הצליח להצחיק את צמד חברי הילדות שרון ולירון בקרית טבעון. פלאש! – רכילות בעמק

↑ חברי הילדות שרון ולירון בילו בסופ"ש בהופעה של הסטנדאפיסט יעקב כהן בקרית טבעון. היה סוף.

• השר לירושלים ומורשת ישראל זאב אלקין ויו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש ביקרו בשבוע שעבר במגדל וסיירו עם ראש העיר אלי ברדה במוקדים שונים בעיר. היה מעניין.

• אתנחתא ספורטיבית: עודד הנדלר שאימן בשנתיים האחרונות את הקבוצה הבוגרת של הפועל עמק יזרעאל בליגה הארצית מונה  לעוזרו של רועי פרל. בהצלחה.

להקות הפולקלור צבעו את השדרה העירונית בעפולה בצבעים ססגוניים
להקות הפולקלור צבעו את השדרה העירונית בעפולה בצבעים ססגוניים

↑ לאור ההצלחה של פסטיבל המחולות הבינלאומי לפולקלור בשנה שעברה, קיימה עיריית עפולה גם השנה אירוע ססגוני ומרשים, בהשתתפות להקות מחול, מיוון, רוסיה, סין, גיאורגיה, פולין, ספרד, סרי לנקה, תאילנד ולהקות מישראל. האירוע החל בתהלוכה של הלהקות בשדרה העירונית ומאוחר יותר נערכו מופעי מחול בבמה המרכזית כשמאות מתושבי העיר ליוו אותם בהתלהבות.

 

• שני שעבר. בית קפה בעפולה. מתווך הנדל"ן הבכיר והמקצועי יוסי לופו יושב לפגישת עבודה מהירה. אנחנו כמובן השתדלנו לא להפריע יתר על המידה

השוטר הקהילתי הכי ..רס״ב מוסא חאכו הפתיעה את המתנדבת סופי בשובר לארוחה זוגית
השוטר הקהילתי הכי הכי, רס״ב מוסא חאכו הפתיע את המתנדבת סופי בשובר לארוחה זוגית

↑ טיפוח ושימור המתנדב במשטרת העמק היא לא רק סיסמא אלא מציאות הלכה למעשה. כך נוהג רס״ב מוסא חאכו שמפתיע את המתנדבים מעת לעת ולאחרונה המתנדבת סופי מלכה מגבעת המורה קיבלה מידי מוסא שובר ארוחה זוגית על גילוי התמדה ותרומה יוצאת דופן למען הקהילה

 

• קבוצת הבנות של סטאר שאן בבית שאן- הן כוכבות אחת אחת: לקבוצה הישג מרשים ביותר: 14 משחקים ללא הפסד. במשחק הגמר סטאר על ההישג המזהיר חתומים בין היתר: מאמן הקבוצה, טיראן שהינו, והקפטנית רוחה.