מה עשתה צופית גרנט ביקנעם? ועמי כברי בסרט אימה, פלאש! – רכילות בעמק

אושיית הטלוויזיה צופית גרנט הגיעה בשבוע שעבר ליקנעם ולא פסחה על ביקור בסניף רשת גרעיני עפולה בקניון G-6 ביקנעם. המדור דאג לתמונה עם נועה כהן מצוות החנות.

איש התקשורת עמי כברי ביקר השבוע בעמק הירדן ונתקל במספר עצים בשם "כוריזיה בקבוקית". כברי: "העצים הללו היו יכולים להשתלב בכל סרט אימה שמכבד את צופיו". לא נגענו.

ilik

↑ הזוג איליק ואריאלה רוזנסקי מרמת ישי, שבו השבוע לארץ הקודש לאחר שלושה שבועות של טיולים וכיופים בחופי מכסיקו יחד עם שותפיהם במועדון פלאג אין, רוני ויפעת לוי. את ניהול המועדון שהפך למוקד הבילוי האולטימטיבי בצפון הותירה הרביעייה בידיו המקצועיות של הצאצא תומר לוי. בתמונה: איליק, אריאלה, רוני ויפעת.

• עוז משה, האיש והשנקינס' יחגוג בשלישי הקרוב את יום הולדתו. אנחנו ממליצים שתפתחו את היומן בסלולאר ותסדרו לעצמכם הודעת תזכורת למסור לבחור את המזל טוב המתבקש.

sarusi

↑ סהר ואסף סרוסי ממכולת "הבנים" בעפולה דואגים לשירות אדיב ומקצועי לכלל לקוחותיהם.

קצרצר על הדרך: טל זמיר, קודקוד הביטחון ממושב היוגב ברך השבוע על השינויים שביצע המפכ"ל הנכנס בשדרה הפיקודית הבכירה שלו.

zaban

גם הצוות באגף לאם וליילוד שותף לעלייה המשמעותית במספר הלידות. 8 אחיות ממחלקת ילודים שילדו בחודשים האחרונים נפגשו לפגישת מחזור עם התינוקות. אורלי בנור, אחות אחראית מחלקת ילודים סיפרה שיש שתי אחיות נוספות בשלבי הריון מתקדמים שיצטרפו בקרוב למועדון.

תזכרו את השם…מוריאל לוטטי תלמיד כיתה י' בוגר בית הספר לכדורסל של הפועל עפולה עושה בשבועות האחרונים היכרות עם הקבוצה הבוגרת. האבא דוד והאחים מלווים אותו לכל אימון. המדור צופה לו עתיד מבטיח.