נקלטו בעדשה, המגה סלבס יגאל אעידן וברקוביץ במפגש פסגה, פלאש! – רכילות בעמק

↑ יגאל אעידן פגש את אייל ברקוביץ', קודקוד ראשון לציון. מיותר לציין שלא פספסנו הזדמנות לתעד את מפגש הפסגה של המגה סלבס.

נדב בן מויאל מ"נאנו שיווק" בעפולה יוצא במבצעים חסרי תקדים על כל ראשי הדיו, הטונרים והציוד המשרדי לקראת יום העצמאות. אל תפספסו.

• אחווה משפחתית בבית הקפה הכי וותיק בטבעון.  תפסנו את מורין רוזנברג הבעלים של בית הקפה 'קטי ועפרה' במרכז המסחרי של קריית טבעון יחד עם ההורים המקסימים שלה, האימא חגית, בעלת החנות "במחשבה שנייה" והאבא, מורדי. אין כמו זמן איכות משפחתי על קפה איכותי.

אוויר, אוויר לנשימה, תודו נטלי דדון פשוט מהממהת
אוויר..אוויר לנשימה, תודו נטלי דדון פשוט מהממת

↑ נטלי עמר המדהימה השתתפה בהפקת כלות יצירתית ומדהימה. שיער – רפאל בן דויד. שמלה – מוריה אדלר. תכשיטים – ענבר ברק. איפור: חני בלינסקי כהן.

• הציירת אפרת אילן מעמק יזרעאל, בחרה להשתתף בפרויקט הצילום "במבט ראשון" של הצלם אלון לויטה והסטייליסטית רוני גרשט קרודו. סתם שתדעו.

• מרלן נוי חגגה את יום הולדתה. אז אם במקרה פספסתם, גם היום המזל טוב המסורתי יתקבל בברכה. אנחנו כמובן נאחל לה את כל הטוב שבעולם.

חמודים ויפים, נשף שגב והסטייליסטית רינגלר והילדים בזמן איכות
חמודים ויפים, נשף שגב והסטייליסטית רינגלר והילדים בזמן איכות

השף שגב משה ורעייתו הסטייליסטית סנדרה ריגלר הגיעו עם ילדיהם וחברים טובים, לבילוי פרטי וארוחה במסעדת הדגים בנמל עין גב. שגב טעם מהתפריט החדש שמציעה המסעדה ופרגן בגדול. השניים לא ביקשו שום יחס מיוחד והיו חמודים ויפים להפליא! צילום – אליעזר הדסי.

 חול המועד פסח. נמל תל אביב. רו"ח שלום שלמה, חבר מועצת העיר עפולה וכמה חברים נהנים מכל מה שיש לעיר ללא הפסקה להציע. כמה ימים אחרי הוא כבר חזר לשגרה…

• גדי כהנא הגיע בחול המועד פסח מקרית מוצקין לקחת חלק פעיל בארגון והפקת צעדת גבעת המורה המסורתית שנערכה בפעם ה-48. פעם עפולאי תמיד עפולאי.

לוק הורס.. נו שמישהו יציע לה הסבה לדוגמנות
לוק הורס.. נו שמישהו יציע לה הסבה לדוגמנות

↑ מרינה התופרת בלוק הורס ועוצר נשימה. יש לה את זה.

• ששי יעקב, נשיא הפועל עפולה בכדורגל נפש לו בתאילנד, אבל זה לא הפריע לו להתעדכן און ליין כל העת בתוצאת המשחק מול ראשון לציון. מזל שזה נגמר בניצחון..

 "שומר הסף": אבי אמויאל, מר אבטחה של בירת העמק לקח בשלישי בשבוע שעבר יום חופש לטובת זמן איכות עם בתו שיצאה לטיול שנתי. כי אין כמו אבא..