מה עשו המאמנים רפי בוסקילה וירון הוכנבוים בבית מלון בצפון? פלאש! – רכילות בעמק

תולה את הנעליים: הסמל הבלתי מעורער של מכבי נצרת עילית, שרון סויסה (38), החליט לפרוש ממשחק פעיל ולהתמקד מעתה בניהול הקבוצה. צילום: דף הפייסבוק של המועדון.

סופ"ש שחלף, בית מלון בצפון. מאמן הפועל נצרת עילית, רפי בוסקילה ומאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים החליטו לנקות את הראש עם חופשה מרגיעה. האמת, דרך טובה לחזק אחד את השני במאבקי ההישרדות. בהצלחה.

שלומי אזולאי נתפס בעדשה עם 'בלו'
שלומי אזולאי נתפס בעדשה עם 'בלו'

↑  השוער שלומי אזולאי לוגם מפחית של 'בלו' במחצית. דרך טובה להעלות את מפלס האנרגיה בגוף.

 אל תחפשו את ברק דניאל: שבועיים לפני סיום העונה בליגה א' ואחרי שכבר הבטיח את העלייה ללאומית עם נשר, הקשר המחונן החתים את הדרכון בנתב"ג והתעופף לחופשה בת חודש וחצי בפיליפינים. מה רע.

כבוד לתלמידי ביה"ס גוונים על הזכיה בטורניר הכדורגל
כבוד לתלמידי ביה"ס גוונים על הזכיה בטורניר הכדורגל

 תלמידי ביה"ס גוונים זכו במקום הראשון בטורניר כדורגל לזכרו של רועי שגב ז"ל.

• אם אתם רוצים לדעת מהי הכנסת אורחים למופת במגרשי הכדורגל אז כדאי מאוד שתגיעו למגרש במגדל העמק ותלמדו ממנהל הקבוצה, מקסים אוחיון. המדור מסיר את הכובע.

• רגע אחרי שהוא יצא מבית האח הגדול, דודו כהן קפץ ל'ספורט חזן' והתפנק אצל אלמוג חזן. אל תיפגעו, אין על 'ספורט חזן'.

ראש עיריית מגדל העמק הגיע לתמוך בקבוצת הכדורגל
ראש עיריית מגדל העמק הגיע לתמוך בקבוצת הכדורגל

↑ ראש עיריית מגדל עמק, אלי ברדה, עזב את כל העיסוקים שלו ובא לתמוך בקבוצה במשחק החשוב מול הפועל כפר כנא. החבר'ה במגרש לא אכזבו את הראיס.

 

• פאוור קאפל: הקולגה יגאל גולדשטיין והחצי השני שלו, שני, ממשיכים לעשות חיים. והפעם בתוכנית, בילוי משותף במועדון המרפסת. שלא יגמר לעולם.

• לא נגלה לכם מי הבועט הבכיר מהאזור שמתפלל חזק מאוד שקבוצתו לא תגיע בטעות למבחנים. הסיבה: הבחור כבר סגר דיל מעניין עם הצמודה בחו"ל. המדור מבין לליבו.