גם יפים וגם מוכשרים, דור המהנדסים הבא בעמק, גילי ועילאיי, פלאש! – רכילות בעמק

↑ גילי ועיליי, תלמידי המגמה המדעית הנדסית שהעפילו לגמר בתחרות "האורטיאדה" זכו במקום השלישי מבין 36 נבחרות בתי ספר שהתחרו בתחרות המאתגרת.

• אשר בן שימול, מנהל כפר הילדים בעפולה עלית היה נרגש השבוע עם חניכת "העץ הלבוש", מיזם ייחודי שבמסגרתו כוסה עץ בגובה שלושה מטרים בצמר סרוג.

כרמלית-1
נגעה בזוהר, כרמלית בפאן עם המועמדות הסופיות למלכת היופי 

↑ כרמלית, הקוסמטיקאית הפרא-רפואית שבה לאחרונה ממפגש בן מספר ימים בקפריסין יחד עם המועמדות הסופיות לטקס מלכת היופי של ישראל. המפגש כלל לימודים, עדכונים מתקדמים, השקת ערכת עיניים וכמובן גם פאן.

• גיא זקס, חבר מועצת רמת ישי הסתגל במהרה להתרחבות המשפחתית עם הולדתה של בת הזקונים המקסימה שלו. כי אין כמו אבא..

עשו כבוד בגלבוע לנדבנים. ראש מוא"ז הגלבוע ומ"מ מקומו דודי בונפיל עם ארנולד קורץ
עשו כבוד בגלבוע לנדבנים. ראש מוא"ז הגלבוע ומ"מ מקומו דודי בונפיל עם ארנולד קורץ

חמישי שעבר. דורות בגלבוע. מגיעים אחד אחת, עשרות נדבנים מהגלבוע ללובי הכניסה, ונהנים ממאכלים טעימים ואווירה טובה שמארגנת להם המועצה. על שום מה הפינוק? על שום שתרמו כסף ומזון למשפחות נזקקות בחגים שעברו עלינו לטובה. את האירוע והתורמים מכבדים ראש המועצה, עובד נור, שעולה לברך ולהודות, בעוד מ"מ דודי בונפיל, שאירגן את מבצע ההתרמות, נשאר בכוננות ומוודא שהכל הולך כמתוכנן. השמועה אומרת שהיה מוצלח. בתמונה: ראש המועצה ומ"מ, עם מנכ"ל "גלבוע תעשיות ומכשור", ארנולד קורץ, אחד התורמים הנדיבים.

העיתונאי ואיש התקשורת עמי כברי נפגש השבוע עם צופית גרנט – מנחת הסדרה אבודים. מיותר לציין שהאנרגיות החיוביות הופצו לכל עבר.