רכז מכבי חיפה תומר בר אבן הצטרף לסגל של עפולה

עוד החתמה מרשימה לרועי פרל, בר אבן(23, 1.96 )רכז מכבי חיפה בשנתיים האחרונות הצטרף לקו אחורי ישראלי מרשים שכולל את זיו בן צבי ונועם מטלון. צילום פייסבוק תומר בר אבן

עירוני הפועל עפולה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. הבוקר מוסרת הקבוצה כי תומר בר אבן(23,1.96) ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי חיפה בעמדת רכז חתם בקבוצה לעונה הבאה. בכך מצטרף בר אבן לקו אחורי ישראלי מרשים שכולל את זיו בן צבי, נועם מטלון ובר אבן.
רועי פרל מאמן הקבוצה אמר לאחר חתימת בר אבן:  "תומר הוא נדבך חשוב מאוד בבניית הקבוצה שלנו, הוא שחקן מגוון מאוד משני צידי המגרש ויוסיף לקבוצה המון כישרון. אני שמח מאוד שתומר בחר בנו כמקום להתפתח בו. הסגל הישראלי שלנו קרוב לסיום הבנייה ונראה שהצלחנו לגבש סגל קשוח שיוביל את הקבוצה למקומות טובים".
בר אבן אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום בהפועל עפולה ומקווה לעזור להחזיר את הקבוצה לליגת העל, מקווה שהיציעים יהיו מלאים העונה ושנהיה קבוצה שהקהל ישמח לבוא לראות .
אני שמח לשתף פעולה עם רועי פרל ובטוח שהוא יצליח לחבר אותנו מהר כקבוצה.
אני מחכה כבר לתחילת האימונים ולמשחק הראשון".
סגל הקבוצה כולל גם כזכור את איגור סימין, עמית גרשון ואליה סרור. בימים הקבוצה תעשה הקבוצה מאמץ להשלים את הסגל הישראלי בשחקן נוסף ובשחקני קבוצת הנוער של המועדון ותחל בחירת הזרים לעונה הקרובה.