רוצו על זה: מה הניצוץ שלך? 

אסתי דה פז, מדריכת ריצות ארוכות בטור אישי: והפעם, איך אפשר לרוץ מרחק שנשמע דמיוני? איך דמיון הופך למציאות אם רק רוצים

לאחרונה השתתפתי בפרויקט "ניצוצות-לעוף רחוק". נפגשתי עם בני נוער בבית ספר תיכון בעיר כשהמטרה באמצעות המפגשים והחשיפה לאנשים שאוהבים את מה שהם עושים אז גם הילדים יתחילו לחשוב – "מה הניצוץ שלי?" ריצה, זה הניצוץ שלי והמסר לתלמידים, כל מה שתרצו להגשים אפשרי!
במפגשים בבית הספר, העברתי לתלמידים רקע על עצמי כמתאמנת בקבוצת ריצה, ההישגים שהגעתי אליהם בזכות הספורט, הרצון להשתפר עד ללימודי מדריכת ריצות ארוכות בוינגייט ועד לאימוני קבוצות לנשים, נערים ונערות.
התלמידים חוו בדרך חוויית את יסודות הריצה, אימון חימום מפרקים לפני ריצה, אימון כח לחיזוק ועבודה בזוגות בתחנות אימון. אירוע השיא של הפרויקט היה "ניצוץ בשטח". ביום שישי האחרון השתתפתי במירוץ סובב עמק, תחרות שטח אתגרית שמתקיימת כל שנה ביערות מנשה, תחרות האולטרה מרתון הגדולה בארץ עם מקצים של 12,21,33,42,66,100,133,166 ק"מ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

 


בתום המירוץ אירחתי את בני הנוער במתחם הכינוס (EXPO) של המירוץ שכולל פינות ישיבה, דוכני מכירה וכיבוד לרווחת הרצים.
התלמידים חוו תחרות שטח אמתית עם אנרגיות ושמחה של משתתפים שגמעו מרחק לא מבוטל, התלמידים שאלו את המשתתפים על החוויה ובעיקר איך אפשר לרוץ מרחק שנשמע דמיוני? איך דמיון הופך למציאות אם רק רוצים. כשמגיע אלי מתאמן/ת חדש בתחילת הדרך אני תמיד אומרת "אם יש רצון יש דרך". מקווה שהצלחתי להעביר לתלמידים את הניצוץ שלי ושל רבים אחרים שנהנים מספורט חברתי וחותרים כל הזמן ליעדים חדשים, לשיפור עצמי, מרחקים חדשים ומקומות ריצה בנופים מרהיבים ובעיקר מקווה שכל אחד ואחת ימצאו את הניצוץ שלהם.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|