רוצו על זה: על עולם קבוצות הריצה

הטור של אסתי דה פז- מנהלת קבוצות ריצה בעמק, מרחיבה על היתרונות של השתייכות לקבוצות הריצה

המודעות לאורח חיים בריא בתנופה. תחום הריצה תופס תאוצה על יתרונותיו הבריאותיים. ריצה הפכה להיות ספורט שכולם רוצים ולא יודעים איך להתחיל. תנועות הרגליים המרחפות, הדופק המואץ שגורם לתשוקה, להתמכרות, להרגשת ביטחון בגוף שלנו, ביכולת הבלתי מוגבלת להשתפר מאימון לאימון, מתחרות לתחרות.
תחרויות הריצה הפכו לפסטיבלים מושקעים, אווירה מעודדת, מזמינה, ארוע חברתי עם אוכל ושתייה. ארוע מלא באנדורפינים שהם משככי כאב טבעיים שמשרים רוגע, שלווה ושמחה. קבוצת ריצה היא דרך נפלאה להתחיל את צעדכם  בעולם הריצה. קבוצת ריצה לפי השקפתי מורכבת מקבוצת רצים בעלי מטרה משותפת החווים את המסגרת הקבוצתית כמדרבנת ומקדמת. בין הרצים נוצר קשר מיוחד, חברות אמיצה של עידוד ומוטיבציה עד להשגת המטרה.
אימוני הקבוצה ודרגת הקושי נבנים בהדרגה, הריצה והספורט נכנסים לחיי המתאמן והוא חווה שינוי חברתי, חשיבתי ונהנה ממסע עם שותפים לדרך. כמאמנת ריצות ארוכות ובעלת ניסיון כרצה תחרותית למרחקים ארוכים, אני מאוד מאמינה בקבוצות ריצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אימוני הקבוצה שלי מלווים ביחס אישי, אני בונה תוכנית אישית למתאמנים מרמת יסודות הריצה עד לרמת ריצה מקצועית ותחרותית הכל באווירת שייכות, העצמה והנאה. המטרה שלי לקדם מתאמנים לאורח חיים ספורטיבי, להאמין בעצמם ביכולות של הגוף שלהם, להתמיד, להציב יעד, מטרה ולהתקדם לעברה. להאמין שהכול אפשרי, כל ניצחון קטן של הגוף הוא ניצחון גדול של הנפש.
בואו להיות חלק מספורט סוחף, לשנות שגרה ולגלות עולם חדש שלא הכרתם. אם המסגרת הקבוצתית פחות מתאימה לכם, זה גם בסדר, בעזרת סיוע של מאמן שיעקוב אחר ההתקדמות שלכם ויבנה לכם תוכנית אימונים מסודרת תתקדמו בהשגת המטרות שלכם. רוצו על זה.

אסתי דה פז- מנהלת קבוצות ריצה בעמק, בוגרת מכון וינגייט.
חפשו אותי בפייסבוק estidepaz1

טל': 054-7841321 להרשמה ומידע לגבי קבוצות הריצה

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|