רוצו על זה: "דקה ריצה ואני מתעלפת"

אסתי דה פז, מדריכת ריצות ארוכות בטור אישי על החשיבות הבריאותית של ספורט כדרך חיים, הישגיות, פריצת גבולות ועוד

ריצה?? "אני לא יכול לרוץ רצוף", "לא יכולה", "לא מסוגל". כן, אני מכירה את כל המשפטים שמתחילים ב"לא" ואני כאן לחוויה מתקנת מטראומת ריצת ה-2000 מטר בבית הספר. לימוד הריצה וסיבולת לב-ריאה נעשית בהדרגה, לא רצים מרתון ביום אחד.
קצת על עצמי: שמי אסתי, בת 39, אמא לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בשירותי אנוש, תואר שני במדעי החברה ומדריכת ריצות ארוכות בוגרת מכון וינגייט. מה הקשר? אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד והשאלה האם ללמוד מקצוע בשביל הכיס ואולי בשביל הנפש? איך אני מגשימה את עצמי ומה הייעוד שלי? אחרי שנים בתפקידי ניהול ובאמצע החיים, מצאתי!
אני מכורה לריצה ולספורט. בשבע השנים האחרונות, משכימה (לפני הזריחה) לאימוני ריצה הכוללים אימוני איכות ונפחי ריצה אירובית. בנוסף משלבת אימוני כח וחיזוק, הריצה היא חלק בלתי נפרד ממני ומהחיים החברתיים שלי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עד כה רצתי בעשרות מרוצים תחרותיים ועממיים. בשנה וחצי האחרונות מאמנת אימונים אישיים, אימוני קבוצות לנשים, משלבת באימונים גם אימונים פונקציונליים שחיוניים לחיזוק הגוף, שרירי הליבה, זוקפי הגב וחיזוק הרגליים כאימון משלים ותומך בריצה.
המתאמנים חשים ביטחון בגוף שלהם וביכולות שלהם, אנחנו מציבים יחד מטרות ויעדים וכובשים אותם. כל ניצחון קטן של הגוף הוא ניצחון גדול של הנפש.
בכל שבוע אחשוף אתכם לסדר היום שלי כמאמנת, ואכתוב על החשיבות הבריאותית של ספורט כדרך חיים. אכתוב גם על הישגיות, פריצת גבולות, ניצחונות קטנים של הגוף, ואמונה עצמית ביכולות הפיזיות והמנטאליות – שמביאות להעזה בכל תחומי החיים. נדבר על תזונה נכונה ובריאה, על התמדה וכח רצון.
חג שמח, שנה טובה ופורייה בעשייה, שינויים, והחלטות משמעותיות.
אסתי דה פז: חפשו אותי בפייסבוק estidepaz1
כיתבו לי st_running@gmail.com

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|