רועי יעקב מעין חרוד מאוחד נבחר למ״מ יו״ר ההסתדרות

יעקב, במקור מגן נר, החל את דרכו הציבורית לפני כ10 שנים, כעוזרו הפוליטי של שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון. "מדובר בתפקיד עם אחריות גדולה, מרכזי ורווי אתגרים להם אני מוכן", אמר יעקב היום

הנהלת סיעת עוז בהסתדרות, בחרה היום ברועי יעקב ליו״ר הסיעה. יעקב אף ימונה למ״מ יו״ר ההסתדרות הנוכחי ארנון בר דוד. יעקב צפוי להחליף את מיכאל כוכבי שכיהן בתפקיד בארבע שנים האחרונות. יעקב, 41, נשוי להגר ואב לנועם ורוני התגורר בעבר ביישוב הקהילתי גן נר בגלבוע. כיום הוא תושב קיבוץ עין חרוד מאוחד. הוא החל את דרכו הציבורית לפני כ10 שנים, כעוזרו הפוליטי של שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון. יעקב שימש כעוזרו במשרד לנושאים אסטרטגיים במשך שנתיים ובמשרד הביטחון במשך 4 שנים. עם התפטרותו של יעלון מהממשלה, מונה יעקב לעוזרו הבכיר של יו״ר ההסתדרות הקודם, אבי ניסקורן. במסגרת תפקידו שימש כראש לשכת הקשר עם הכנסת תפקידים אותה מילא גם עם היו״ר הנוכחי עד לבחירותו. סיעת עוז שאותה הקים שר העבודה והרווחה חיים כץ בשנת 1998 היא הסיעה השניה בגודלה בהסתדרות וחברה משמעותית בקאולציה של יו״ר ההסתדרות.
"אני מודה על הבחירה", אמר היום יעקב והוסיף: "זה יום מיוחד עבורי. מדובר בתפקיד עם אחריות גדולה, מרכזי ורווי אתגרים להם אני מוכן. מצפה לי עבודה קשה שתכילתה סיוע למאות אלפיי עובדים/ות וגמלאים בישראל ואין חשוב מכך".

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|