"רומיאו ויוליה": גרסת מכללת נצרת עילית – יזרעאל

בין שיעור לשיעור, עבד עותמאן סטודנט לשעבר לאדריכלות ועיצוב פנים במכללה התאהב בסטודנטית לאדירכלות מרח. אחרי שביקש את ידה מהוריה נישאו השנים וגם עיצבו את ביתם, בו הם גם מתכוונים לפתוח משרד לעבודתם כאדריכלים ומעצבי פנים

סיפור אהבה שנרקם בין סטודנטית לסטודנט במגמת אדריכלות במכללת נצרת עילית הוביל לחתונה. עבד עותמאן, סטודנט לשעבר לאדריכלות ועיצוב פנים במכללה, התאהב בסטודנטית היפה מרח, אף היא לומדת אדריכלות ועיצוב פנים. לאחר שאזר עוז וביקש ידה מהוריה, התארסו השניים ונישאו ברב פאר והדר. מרח ועבד עיצבו  את ביתם בנצרת. יצוין כי מרח ועבד גם עיצבו בתוך הבית משרד לעבודתם כאדריכלים ומעצבי פנים.

עותמאן סיים את לימודיו לפני למעלה משנה, אך נפשו עדיין קשורה במכללה, כשאהבתו מרח אשר סיימה לאחרונה את לימודי האדריכלות ועיצוב פנים, החזיקו יד ביד וצעדו נרגשים אל עבר החתונה, מימוש אהבתם וחלומם. לפני החתונה השקיעו עבד ומרח את מיטב מרצם לעיצוב ביתם החדש בנצרת, מגשימים הלכה למעשה את שלמדו.

הכל החל כאשר עותמאן, סטודנט שנה שנייה, פגש בסטודנטית מרח מהכפר יפיע שהחלה לימודיה בשנה א', "כשראיתי אותה ידעתי שיהיה משהו, אומרים אהבה ממבט ראשון אולי מתכוונים לזה", אומר עותמאן ומוסיף: "כסטודנטים שנה ב' אנחנו מסייעים לסטודנטים שנה א'. אני כמובן שמחתי מאוד לסייע לכולם אך יותר מכל למרח. בליבי כבר התפתחה האהבה וגדלה מיום ליום. החלטתי לפנות להוריה ולבקש את ידה של מרח. היא כבר הכירה אותי והתארסנו". בשנה שעברה סיים עותמאן את לימודיו במכללה, ומרח סיימה לאחרונה את לימודיה. בין הכנות למבחנים, בנו מרח ועותמאן את ביתם החדש בעיר נצרת, "אנחנו מעצבים את ביתני, מכיוון שאנחנו מעצבי פנים, לא?", אומר בחיוך עותמאן ומוסיף: "כיום אני עדיין עובד במפעל 'נילית' עד שאקבל את הדיפלומה. ברגע שאקבל את הדיפלומה מרח ואני כבר עיצבנו לנו חדר בבית שיהיה המשרד שלנו כמעצבי פנים. אתחיל לעבוד במקצוע שלמדתי במכללה".

מרח מוסיפה בחן רב: "כן, יש לפעמים חילוקי דעות בינינו כאנשי מקצוע, אבל החלטנו לא להתווכח ולכעוס, ניהלנו משא ומתן על העיצוב וביחד קיבלנו את ההכרעה הטובה ביותר" אומר עותמאן.
רכזת מגמת האדריכלות ועיצוב פנים במכללת נצרת עילית יזרעאל, ריקי מעוז זוכה למחמאות מהזוג הטרי . "לריקי יש חלק גדול בהתקדמות המקצועית שלנו ולכבוד  לנו להיות בוגרי המגמה של ריקי", אומר עותמאן.

"מדובר בזוג מקסים", סיפרה מעוז, "מרח היא סטודנטית מצטיינת, יסודית, מרשימה, ועבד בחור עם יכולות גבוהות ביותר. האהבה פרחה ואין מאושרת ממני. מרח ועבד התייעצו איתי בנושא עיצוב ביתם. הם שני חבר'ה מצטיינים, שיודעים מה הם עושים. אין ספק שסיפור אהבתם רק מוסיף לעניין ואני מאחלת להם רק טוב".