רוח חדשה באשכול אנוש עמקים

ביום שני השבוע נערכה הרמת כוסית לחג עם מנהלת הסניף ד"ר נירית גוטמן-גל ויו"ר ההנהגה מתנדבת- יוסי גושן

רוח חדשה מנשבת בחודשים האחרונים בסניף אנוש עמקים, הכולל את עפולה, בית שאן, מגדל העמק וטבריה. בסניף, אותו מנהלת ד"ר נירית גוטמן-גל, מופעלים מיזמים ופרויקטים מרתקים לטובת המתמודדים והשילוב שלהם בקהילה. ביום שני השבוע נערכה במקום טקס הרמת כוסית לחג הפסח בו לקחו חלק מנהלת הסניף, העובדים, הצוותים, וההנהגה המתנדבת בראשות יוסי גושן היו"ר.

"אני מאחלת לכול העובדים שנה של התחדשות, צמיחה והצלחה", אמרה גוטמן – גל בראשית דבריה והוסיפה: "יש לנו פה צוות מדהים והנהגה שדוחפת ומסייעת. אני בטוחה שנמשיך בצמיחה ושנזכה לסיפוק בעבודה, בדיוק כמו עכשיו".
גושן הביע הערכה רבה לפועלה של מנהלת הסניף והעובדים ואמר: "זכינו להיות סניף מוביל בעמותת אנוש, עם דגש על רווחת המתמודדים. יש לסניף מנהלת אכפתית, עם המון אנרגיות וכמובן צוות שראוי לכל מילות ההערכה שזה לא פחות חשוב. המתמודדים באים למקום שאוהבים אותם אהבה אמיתית.
כול הצוות קשוב עבורם וזה מייצר אווירה חיובית, מהנה ושלווה עבור כולם. אתם עושים מעל ומעבר וזה לא מובן מאליו. מכאן אני רוצה להביע את תודתי אליהם כיו"ר הסניף וכן תודה גדולה גם לחבריי להנהגה".

2fb70ae6-a859-4502-9ce0-d9dd9725f162

סניף אנוש עפולה הינו הסניף הגדול והמרכזי באשכול העמקים ומספק שירות לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית מאזור עפולה והסביבה, הזכאים לשירותי שיקום ממשרד הבריאות וממשרד הביטחון. הסניף מספק שירותי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי מגוונים, המותאמים לרצונות וליכולות האישיים של כל מתמודד.

בשנה הקרובה צפויים לפעול באשכול מספר מיזמים חדשים ומעניינים עליהם עמלים הצוותים בסניפים השונים. כמו כן נפתחה בסניף קבוצה של עמותת אתגרים ובקרוב צפויים להתקיים מספר שיתופי פעולה – כולל עם האקדמית עמק יזרעאל. מנהלת הסניף הוסיפה כי הצוות המורחב פועל לחיזוק הקשרים עם משרד הבריאות, הלשכה לשירותים חברתיים, המרפאה לבריאות הנפש וגם עם רפי בן שטרית, ראש עיריית בית שאן.