רובע יזרעאל: ספר תורה לזכרו של רס"ר שלומי כהן

כתיבת האותיות החלה בבניין בו התגורר רס"ר כהן. משם יצאה התהלוכה יחד עם הספר לעבר בית הכנסת הפתוח ברובע.

ביום ראשון לבשה שכונת רובע יזרעאל בעפולה חג, בהכנסת ספר תורה לעילוי נשמת החייל רס"ר שלומי כהן הי"ד. רס"ר כהן ז"ל נורה על ידי צלף לבנוני לפני כשנתיים לערך, בגבול לבנון. את הספר תרם הנדיב י' יצחק, ביוזמתו של שליח חב"ד לעיר עפולה, הרב שלמה סגל.
הספר נכנס ברוב שירה וזמרה לבית הכנסת הפתוח – אותו מפעיל הרב יוסף סגל, יחד עם וועד בית הכנסת.

הרב שלמה עמאר יחד עם אביו של החייל, יוסף כהן
הרב שלמה עמאר יחד עם אביו של החייל, יוסף כהן

את האירוע כיבדו בנוכחותם הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הרב שלמה משה עמאר, התורם י' יצחק ורעייתו איליאנה ראש העיר יצחק מירון, רב העיר הרב שמואל דוד, הרב ישעיהו הרצל, רבה הראשי של נצרת עלית, הרב ראובן בנינו, הרב שמעון אסייג, הרב יוסף קרסיק, סגן ראש העיר מומו לוי, חברי המועצה ראובן יוקלר ויהודה אלמקייס, דובר העירייה מוטי פריאל, הרב יוסף קרסיק, ר' אריה בנינו, יועץ בכיר לראש העיר, רב אזורי עמק חפר ורב היישוב בת חפר, הרב נפתלי ליפסקר, יו"ר אגף הסניפים של בתי חב"ד, תת אלוף וסגן מפקד חיל הים אלי שרביט, צדוק נאווי ועובדיה עלי, ראשי העיר העיר של עפולה בעבר, בני משפחתו של החייל ומאות רבות של משתתפים.

 התהלוכה באירוע הכנסת ספר התורה
התהלוכה באירוע הכנסת ספר התורה

כתיבת האותיות החלה בבניין בו התגורר רס"ר כהן. משם יצאה התהלוכה יחד עם הספר לעבר בית הכנסת הפתוח ברובע. לאחר התהלוכה התקיימה סעודת מצווה בקומפלקס אצולת – אוורסט.
הרב יוסף סגל: "אני מבקש לברך את כל המשתתפים שלקחו חלק בשמחת הכנסת ספר התורה לזכרו של שלומי. מכאן אני מברך את התורם על תרומתו הנכבדה. כולי תקווה שנזכה לחגוג בקרוב בבית כנסת מפואר כיאה וכיאות לשכונת רובע יזרעאל ושכולנו נזכה בקרוב לשמוח ביחד", סיכם הרב סגל.