רובע יזרעאל: הסוף לשריפת פסולת הבניין?

תושבי השכונה החדשה בעפולה פנו לסגן ראש העיר בוריס יודיס, בכדי שיסייע להם במאבקם למניעת שריפות פסולת ברובע

בשנה האחרונה סבלו תושבים ברובע יזרעאל ממפגע סביבתי בדמות עשן רב שאפף את השכונה, כתוצאה משריפה של פסולת בניין. לדברי מספר תושבים ברובע מעבר למטרד שפגע קשות באיכות הסביבה ואיכות חייהם של התושבים, העשן חדר לאזור הגנים בהם מתחנכים ילדיהם בשכונה. בשבועות האחרונים, בעקבות פניות של התושבים לבוריס יודיס, סגן ראש העיר, הפסיקו עובדי הבניין בשכונה להעלות באש את פסולת הבניין.

בוריס יודיס, סגן ראש העיר סייע במהירות ונחישות
בוריס יודיס, סגן ראש העיר, סייע במהירות ונחישות

"לא פעם אנשים באים בתלונות כלפי הרשות, אבל במקרה הזה אני רוצה לומר מילה טובה על בוריס יודיס, סגן ראש העיר שנרתם לסייע לנו החל מהפנייה הראשונה שלנו אליו. הסברנו לו שאנחנו סובלים קשות מהמטרד הזה והוא פעל במהירות ונחישות למנוע את הפגיעה באיכות חיינו.


טרם הפנייה אליו פנינו מספר פעמים למשטרה ולמוקד העירוני, וצירפנו גם תמונות וסירטוני וידאו, אך לדעתנו, מלבד מספר דו"חות לא נעשתה פעולה הרתעתית מספקת. זה לא היה נעים בלשון המעטה לקבל את ילדנו מהגן כשבגדיהם ספוגים בריחות של עשן וכך גם השיער שלהם. חלקם אף חש לעיתים שלא בטוב בעקבות העשן שאפף את אזור השכונה.


מעבר לזה יש לעשן הזה גם אפקט שפוגע בבריאות ובאיכות הסביבה. כולי תקווה שהפסולת תועבר ותטופל כראוי ולא נראה עוד בשכונה שריפות של פסולת אשפה, גם אם הן מבוקרות. בתקופה האחרונה אנחנו כבר לא נתקלים בשריפות ולדעתי מגיע קרדיט רב בסיפור הזה לבוריס יודיס שסייע לנו רבות", סיכמה התושבת.