גן תרשיש בעפולה: טליה כפול שש

שש בנות בגן תרשיש בעפולה יסתובבו כשהגננת ורד אלבז תקרא בשם טליה

כ- 3,000 ילדים פקדו ביום ראשון את הגננות, הסייעות וחצרות המשחקים בגני הילדים ברחבי העיר עפולה. עבור הגננות, כמו הילדים, מדובר ביום מרגש במיוחד שבו הם נפגשים ומכירים אלה את אלה לראשונה. עבור מספר גננות ההיכרות הראשונה הייתה מפתיעה במיוחד. קחו למשל את הגננת של גן תרשיש א' ברובע יזרעאל, ורד אלבז, שגילתה לפני מספר ימים כי בין כל הילדים שתחנך השנה בגן יש לא פחות משש בנות הנושאות את אותו השם- טליה.
"על אף מספר הילדים הגדול בגן השנה, 35 ילדים, אני נוהגת, כמו יתר חברותיי הגננות אני מאמינה, אני פונה לילד עם מבט בעיניים ומגע בכתף, מה שנקרא קשר אישי", מספרת הגננת ורד אלבז כיצד היא מתכוונת לא להתבלבל בשמות הילדים ובמיוחד של טליה תורג'מן, טליה דה פז, טליה איסקוב, טליה משה, טליה סויסה וטליה יגר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חשוב לציין כי אלבז לא לבד. גננת נוספת שתיאלץ לחדד כישורים מיוחדים היא הגננת של 'ברכת רחל' שעתידה לגלות שבגנה ילמדו בשנה הבאה 3 בנות הנושאות את השם טליה ו-3 בנות הנושאות את השם שרה לצד לא פחות מ-5 זוגות של ילדות עם שמות דומים – אביגיל, אפרת, הודיה, יעלה ומרים. משימה מאתגרת לכל הדעות. בגן ספיר א' ייקראו השנה הגננות והסייעות בשם עומר יותר מכל שם אחר שכן בגנם ילמדו שלושה ילדים בשם עומר, כמו גם בגן חבצלת א' שם השם המוביל הוא אדל עם שלוש ילדות בעלות אותו השם. יש לציין כי הבדיקה העלתה עוד כי בשאר הגנים יש לא מעט צמדי שמות כאשר לעתים קרובות השמות הדומים משותפים הן לבנים והן לבנות.