רגע לפני חנוכה: יוצאים לבלות בעמק

מתאים לכם להתחמם כבר היום עם "איפה הילד" וסוללת הלהיטים הבלתי נגמרת שלה או שאתם מעדיפים את הקצב של דיוויד ברוזה שיגיע מחר לעמק? ואם אתם הורים או ילדים, שתי הצגות מאוד מעניינות יוצגו השבוע בעפולה ועין חרוד. תבלו

מריחים את סוף השבוע? את חג החנוכה? גם אנחנו. דסק "מבלים בעמק" ליקט בעבורכם כמדי שבוע ארבע אפשרויות בילוי לצעירים, מבוגרים וילדים. אז בנוהל הקבוע, יוצאים לדרך.

• "מישהו שומע אתכם" ברמת ישי

מתחילים את הסופ"ש כבר היום במופע של להקת "איפה הילד" שמגיעה לבית המרזח ברמת ישי עם כל רפרטואר הלהיטים שלה, כולל "מה שעובר עליי"", "העצב שלה", "נפלת חזק", "לבן בחלום שחור",

"מישהו שומע אותי" ו"רק בשביל לקבל חיבוק".

במרץ 2009, חזרה "איפה הילד" לפעילות מלאה עם הופעות ברחבי הארץ ושירים חדשים, המשמרים ומחדשים את האיכויות הייחודיות של הלהקה – מלודיות חזקות, טקסטים חריפים, האווירה והאנרגיות בהופעות חסרות מעצורים.

• ברוזה מגיע לעמק

רוצים קצת להוריד קצת קצב? דיוויד ברוזה שיגיע למופע אקוסטי בשישי ברדיו בר בבית קשת יכול להיות עבורכם אופציה מושלמת.

במופע משלב ברוזה שירים מכל התקופות והזמנים: מהאלבומים – קלף, דוד ויהונתן, האישה שאיתי, נשיקה גנובה, החומרים שמהם עשויה האהבה, סודות גדולים, זה הכל או כלום, פארקינג קומפלטו, ומהאלבומים בספרדית ובאנגלית. במופע ישלב הזמר שירים וביצועים עם הגיטרה מכל התקופות ומכל האלבומים, שירים חדשים לצד ישנים בעיבודים מיוחדים לצד מפתיעים כמו: "האישה שאיתי", "סיגליות", "זה הכול או כלום", "סניוריטה", "שיר אהבה בדואי", "בנהר של סיביליה", "בוכה אל הקירות", "אבק של החיים", "מתחת לשמיים", רומבות, קצב ועוד.

• הסופגניה השובבה מגיעה לעפולה

חנוכה בפתח ואתם מוזמנים עם ילדיכם ביום שלישי להצגה "סופגנייה השובבה" בכותר פיס בעפולה. ההצגה כוללת סיפור מרתק על סופי הסופגניה השובבה: מעשה בסופגנייה, סופי שמה, שלא אהבה ריבה. ולכן בחג החנוכה החליטה לצאת ממטבחה של סבתא יונה, התגלגלה … לה… השתוללה… לה, ולפתע רעיון עלה לה. פגשה בחברים ושרה שירי חג מוכרים. הבובות גדולות וצבעוניות, תפאורה מרתקת.

• בואי גלי

הורים וילדים, תיאטרון אורנה פורת – הצגות ילדים ולנוער יציג ביום רביעי בבית ציזלינג בעין חרוד מאוחד את ההצגה "גלי". גלי היא ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע. לקראת עלייתה לכיתה א' היא מאד מתרגשת ומשתפת בתחושותיה את חבריה הטובים: דני השכן, הברוש, הנחליאלי ובעלי החיים בגינה. יחד איתם יוצאת גלי למסע קסום, חלקו בדמיונה, בו היא מתמודדת עם המחשבות והפרפרים שבבטן לקראת מה שצפוי לה במקום החדש, בבית הספר. במהלכו גלי לומדת מחבריה את המשמעות של חריצות, דבקות במטרה, סבלנות ואמונה בעצמך.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|