רב פורץ: נלכד על חם פורץ רב מעללים במגדל העמק

פורץ שחוקרי המשטרה מנסים לשים עליו את היד זמן רב, נלכד בדירה במגדל העמק לאחר חשדו של שוטר מג"ב בחופשה בעת שביקר את הוריו. בין מעלליו של הפורץ, פריצה בקיבוץ חפצי-בה ועוד. הפורץ תועד במצלמת העריסה בשעת מעשה פריצה בדירה בנתניה עם חברו.

פורץ רב מעללים אחריו המשטרה מחפשת זה זמן רב, נלכד לאחר ששוטר מג"ב בחופשה הגיע לביקור אצל הוריו במגדל העמק, אביו הסב את תשומת ליבו לכך כי הוא שומע רעשים מדירת השכן, שאמור להיות מצוי בחופשה מחוץ לארץ.
השוטר ניגש לבדוק הדירה וזיהה בה את הפורץ.
הפורץ החל להימלט תוך שהוא משאיר את כלי הפריצה בבית. השוטר ביחד עם שוטרי תחנת מגדל העמק ניהלו אחריו מרדף והצליחו לתפוס לזירת האירוע.
לאחר בדיקה התברר כי הפורץ חשוד בשורה של מקרי פריצה והוא מבוקש זמן רב על ידי המשטרה, בין היתר הוא בפריצה למזכירות קיבוץ חפצי-בה, במהלכה נגנב מזומנים בשווי 20,000 שח, כרטיס אשראי ותוי שיי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לרוע מזלו של החשוד, חוקרי מז"פ מצאו במקום עקבות דם. משנבדקה הדגימה התגלתה זהותו של החשוד ונעשו מאמצים לאתר אותו באזור הצפון מכיוון שלא היה לו מקום מגורים קבוע.
כעבור חודשיים זוהה החשוד באזור נתניה לאחר שפריצה לדירה בעיר תועד בה במצלמת עריסת תינוק גונב יחד עם פורץ אחר, תכשיטים בשווי 70,000 שח, בעקבות זאת החיפושים אחריו הורחבו לאיזור השרון.
כאמור מסע הפריצות הסתיים במגדל העמק והחשוד הובא לדין בגין שלושת מקרי הפריצה.