רב מעללים: נהג בפסילה, פגע בשלוש מכוניות, תקף, שרף ואיים

הנהג החשוד במעשים, צעיר כבן 21 מחדרה, נסע כנגד כיוון התנועה, פגע באוטובוס ובשתי מכוניות נוספות, תקף באלימות את נהג האוטובוס, איים על השוטרים שהוזעקו למקום, השתולל בניידת, הצית את מזרון תא ופח האשפה במעצר בו הוחזק, והמשיך באיומיו על השוטרים. הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. המחשה: ארכיון

לפני כשבוע (16/9) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אירוע בעיר טבריה על תקיפת נהג אוטובוס ע"י חשוד שפגע באוטובוס ובשתי מכוניות נוספות כאשר נסע בניגוד לכיוון התנועה ונמלט מזירת האירוע לאחר התקיפה.
השוטרים שהוזעקו לזירת האירוע החלו בסריקות אחר החשוד כבן 21 מחדרה, שאותר תוך זמן קצר ונעצר.
במהלך הובלתו לתחנה המשטרה לצורך חקירה, קרע החשוד את ריפוד המושב בניידת תוך שהוא מאיים על השוטרים כי הם לא יודעים עם מי הם מתעסקים וכי הוא יעביר את שמותיהם למשפחה במרכז הארץ.
מחקירת המקרה עלה כי, החשוד נהג ברכב פרטי בנתיב נסיעתו של האוטובוס כאשר הוא נוסע נגד כיוון התנועה, פוגע בחזית ימין של האוטובוס ובשני כלי רכב חונים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאשר ירד נהג האוטובוס מהאוטובוס כדי להבין את אשר אירע,. בו בעת עלה החשוד על מכסה המנוע של רכבו וזינק בבעיטות לעבר פניו וחזהו של הנהג. החשוד המשיך להכות הנהג באגרופים ואף נטל פח צבע וזרק אותו לעבר הנהג.
מאוחר יותר, החשוד בעת שהייתו בתא המעצר, הדליק סיגריה והחל להבעיר את הניירות בפח האשפה ואת מיזרון המיטה. כאשר נכנסו השוטרים לכבות את השריפה החל העצור לגדפם ולאיים עליהם.
בהתאם להתפתחויות בחקירה, הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת על ידי בית המשפט השלום בטבריה.
היום (א'- 16/9) בתום החקירה הועברו הראיות לתביעה המשטרתית אשר הגישה כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של תקיפה, איומים, היזק לרכוש נהיגה פוחזת, נהיגה בפסילה, שמוש פחזני באש והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

רגע תקיפת נהג האוטובוס