רבע גמר גביע: גלבוע/גליל נכנעה להפועל ירושלים 89:83

הקבוצה של אריאל בית הלחמי נכנעה מול החבורה של עודד קטש-שהבטיחה את מקומה בחצי גמר הגביע אחרי ניצחון דחוק 83:89. ג'ייקובן בראון קלע 21 מול האקסית מגן נר. במהלך הרבע הראשון אירע עימות בין אוהדי ירושלים לשוטרים

לעיני אולם מלא ואווירה נפלאה, הפועל גלבוע/גליל נכנעה הערב בגן נר 89:83 מול הפועל ירושלים ועדד קטש, שדילגו לחצי גמר גביע המדינה.

גלבוע/גליל אמנם עברה בשמינית הגמר בצורה מרשימה את מכבי חיפה מהלאומית, אבל בליגה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים: להרצליה, אילת ולראשון לציון. למרות זאת בגלבוע הגיעו מעודדים לאור העבודה שבמפגש היחידי בין הקבוצות העונה היא גם ניצחה – 99:101, הרבה בזכות 31 נקודות של איאן מילר.

במהלך הרבע הראשון, אז התפתח עימות פיזי בין אוהדי הפועל ירושלים למאבטחים ביציע בגלל ויכוח סביב מיקום התוף ביציע. בהמשך כוחות יס"מ הצטרפו למהומה ותוך שניות היציע הפך לזירת איגרוף. בסיום האירוע אוהד הפועל ירושלים עוכב לחקירה.

האורחים שלטו במשחק וכבר הובילו ב-13 נקודות. אבל חניכיו של בית הלחמי סירבו להיכנע וקבעו שוויון בתום הרבע השלישי 64:64. את הרבע האחרון פתחו הירושלים בבליץ ודאגו לשמור על היתרון בדרך לניצחון שמבטיח להם את הכרטיס לחצי גמר גביע שייערך באולמה הביתי בפיס ארנה.

האורחים נהנו ממשחק מרשים של ג'ייקובן בראון שקלע 21 מול האקסית וג'יימס פלדין שתרם 22 נקודות. בשורות גלבוע בלטו גרג וויטינגטון (22) ואיאן מילר (24).

עבור הקבוצה של אריאל בית הלחמי מדובר בהפסד רביעי רצוף, שמסמל אולי כניסה למשבר.