חיזוק בצבע: רביב פיטשון חתם בגלבוע/גליל

החתמה משמעותית לאריאל בית הלחמי. רביב פיטשון, אחד הגבוהים הקשוחים והטובים בליגה הלאומית הצטרף הבוקר לחקלאים האדומים וישחק בעונה הקרובה בגן נר. "הגעתי לגלבוע/גליל רק בגלל השאיפה לחזור לליגת העל", אומר פיטשון. אחרי החתמת גיא דותן ואופיר הובר, בגלבוע מכוונים גבוה בליגה הלאומית שכרבע מהקבוצות שמרכיבות אותה באות מהעמק

גלבוע/גליל עשתה הבוקר את אחת ההחתמות היותר משמעותיות שלה, לפחות במצבת השחקנים הישראלים כשסיכמה עם הסנטר רביב פיטשון לעונה הבאה. פיטשון נחשב לאחד הגבוהים הישראלים המובילים בליגה בשנים האחרונות. בעונה שעברה היה פיטשון פצוע לאורך הסיבוב השני אבל כרגע נראה כי הוא כשיר ומוכן לעונה הבאה. פיטשון (2.02, 26), מגיע לגלבוע/גליל מאליצור אשקלון עם ממוצעים יפים של 12 נק' ו-9 ריבאונדים בממוצע למשחק.
הסנטר בן ה-26, בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון עם תארים בעברו במחלקת הנוער וניסיון רב בליגת העל ובלאומית, נחשב אחד מהישראלים הגבוהים האיכותיים בליגה הלאומית הוא ריבאונדר מצוין עם משחק קשוח וקליעה לא רעה מהקו.

פיטשון מצטרף לסגל של בית הלחמי שכולל את שחקן הבית חואקין שוכמן, גיא דותן, אופיר הובר, המתאזרח דניאל ווהל, ושחקני מחלקת הנוער הצעירים אופק סייג ויובל בן חמו כאשר השבוע בנוסף הצטרפו לסגל בוגרי מחלקת הנוער נוספים, הגארד אביחי בן דוד והרכז טל יזרעאלי. מהמועדון מברכים על החתמתו של פיטשון שיחזק  את הקו האחורי ויוסיף  למרקם החברתי. בפגישות עמו פיטשון הביע רצון עז לשחק בגלבוע ולגור באזור.
עוד נמסר מהמועדון כי החתמתם של בן דוד ויזרעאלי תחזק את הצביון  המקומי של הסגל שכולל חמישה שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של הגלבוע.

• פיטשון: "הליגה הלאומית היא מרתון. ננסה להחזיר את הקבוצה לליגת העל"

פיטשון אמר הבוקר לאתר עמקניוז: "הגעתי לגלבוע/גליל רק בגלל השאיפה לחזור לליגת העל בתום העונה. יש כאן צוות מנוסה כמו גיא דותן ואופיר הובר שעמדו במעמדים האלה ויחד ננסה להחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה.
הליגה הלאומית היא מרתון ארוך וקשה ואני מקווה שלקראת הקיץ הבא נגיע לשלבים המכריעים של הליגה ונתמודד על הכרטיס לליגת העל".

יוצאי מחלקת הנוער בגלבוע, טל יזרעאלי (מימין) ואביחי בן דוד
יוצאי מחלקת הנוער בגלבוע, טל יזרעאלי (מימין) ואביחי בן דוד