קרית טבעון: אושרה תכנית להקמת קמפוס תעסוקה

אזור התעסוקה המתוכנן יהווה אבן שואבת לחברות טכנולוגיה והייטק והכנסותיו ישרתו את כלל תושבי קרית טבעון

מליאת תכנון ובניה במועצת קרית טבעון, שהתכנסה בשבוע שעבר, אישרה את ההמלצה לתכנון מתחם התעסוקה חדש ביישוב וזה הוגש לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז חיפה.
החלטה זאת מתקיימת לאחר שכזכור בסוף שנת 2020 אישר שר הפנים אריה דרעי את המלצות הוועדה הגיאוגרפית להרחבת גבולותיה של קרית טבעון לטובת פיתוח כלכלי עתידי. במסגרת המלצותיה של הוועדה הועברו 140 דונם מהמועצה האזורית זבולון למועצה המקומית טבעון לטובת הקמת אזור תעסוקה חדש. כמו כן הועבר לקרית טבעון שטח פתוח מאזור הקישון עד כביש 6.
בשטחים אלו המועצה מתכננת יחד עם מנהל מקרקעי ישראל הקמה של אזור תעסוקתי חדש לטובת כל תושבי הצפון. מדובר בתכנית משמעותית המציעה בינוי נרחב לצד לשכונה החדשה "צל אורנים".
ממועצה מקומית קרית טבעון נמסר כי- כל ההכנסות מהמתחם ישרתו את קרית טבעון, יאפשרו להצמיח את היישוב ולספק רמת שירותים טובה הרבה יותר לכלל התושבים.
ראש המועצה עידו גרינבלום: "הדרך להקמת אזור תעסוקה לקרית טבעון קרובה מתמיד. בשטח המיועד אנחנו מתכננים, יחד עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), הקמה של אזור תעסוקתי חדש לטובת כל תושבי הצפון, שיהווה אבן שואבת לחברות טכנולוגיה והייטק ואשר הכנסותיו ישרתו את תושבי קרית טבעון. אני מודה למליאת המועצה המקומית על האישור החשוב ועל ההוצאה לפועל של הפרויקט, תודה לחברי המליאה הקודמת על התנעת התהליך ולמהנדסת המועצה אדריכלית אסנת ברש וצוות מנהל הנדסה על שעות רבות של עבודה מקצועית ומאומצת לטובת הצלחת התהליך".
מ"מ ראש המועצה סיגלית עין קדם: " אני שמחה שזכיתי לקחת חלק בתהליך החשוב הזה, לכולנו ברור הצורך באזורי מסחר ותעסוקה ומשמעותם לכלכלה של היישוב. הן התכנית והן ההדמיה מרשימות מאד, כך גם השילוב של אזור התעסוקה בתבנית הנוף הייחודית לנו. זהו ללא ספק המיקום הנכון והתזמון הנכון".