קרוב לבית: מכבי והמרכז הרפואי RMC בעפולה חתמו על הסכם שיתוף פעולה

המשמעות: מטופלי מכבי בעמק יכולים מעתה לבחור מנתח ולעבור מגוון טיפולים במרכז הרפואי-אשר יכללו בסל הבריאות. צילום: מירב אובנטל

במסגרת ההסכם שנחתם בין מכבי שירותי בריאות למרכז הרפואי RMC  בעפולה, חברי מכבי ייהנו מעתה משירותי רפואה בכל תחומי הכירורגיה, ביצוע ניתוחים ואשפוז יום עד 24 שעות.
הבשורה העולה מתוך ההסכם היא כי מגוון הטיפולים יכללו בסל הבריאות. משמעות הדבר עבור מטופלים רבים היא קבלת מענה רפואי בזמינות גבוהה, כאשר כל מטופל יכול לבחור את המנתח לפי רצונו. בנוסף, כל מטופל יוכל להגיע שבוע לפני מועד הניתוח על מנת להכיר את המנתח להורדת הלחץ כאשר לילדים יינתן שירות אישי על ידי ליצנות רפואית.
המרכז הרפואי RMC שהוקם לפני כשנתיים משמש כמרכז רפואי פרטי ויחיד מסוגו בעמק ומציע מגוון רחב של ניתוחים קטנים ובינוניים בכלי דם, פלסטיקה, עיניים, גניקולוגיה, כירורגיית כף היד, אורתופדיה, כאב, אורולוגיה, א.א.ג, הסרת נגעים, פרוקטולוגיה ורפואת ספורט.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המרכז כולל שבעה חדרי ניתוח חדשניים, שמונה מרפאות רופאים ושלושה חדרי אשפוז. חברי מכבי יוכלו ליהנות ממעטפת טיפולים רחבה על ידי רופאים מומחים בלבד.
ראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן: " מדובר בבשורה עצומה לחברי מכבי בעמק. לאחר בדיקה מעמיקה הן ברמת השירות והן באיכות הרופאים, קבלנו החלטה משמעותית שתעניק למטופלים אפשרות, במידת הצורך, לבצע ניתוחים במרכז הרפואי RMC הכלולים בסל הבריאות. אנו בטוחים כי הבשורה תשרת נאמנה את החברים שלנו שימשיכו לקבל רפואה איכותית קרוב לבית".