קניתם דירה מקבלן? הנה כמה טיפים לעיצוב

הטיפים הטובים ביותר לעיצוב דירת קבלן.
צלום: pixabay

קניתם דירת קבלן והגיע הזמן לעצב אותה? קודם כל מזל טוב! החלק הקשה כבר מאחוריכם. אולם לפני שאתם אורזים את החפצים ועוברים לדירה החדשה, אנו ממליצים קודם כל לעצב אותה ורק אחר כך להיכנס, כדי שתוכלו להרגיש בבית כבר מההתחלה.

באמצעות עיצוב פנים מקצועי ומחושב תוכלו להפוך את המקום שבו אתם גרים למקום שכיף לחזור אליו כל יום בתום יום העבודה. מכיוון שעיצוב פנים יכול להיראות מעט מרתיע, הכנו לכם רשימת טיפים שתמזער את הלחץ ותמקסם את הכיף בעיצוב החלל החדש שלכם.

• הטיפים הטובים ביותר לעיצוב דירת קבלן

בתים כדאי לעצב לפני המעבר: הסיבה לכך היא שהרבה יותר מאתגר ליישם את כל התכנונים שלכם, לאחר שאתם חיים בדירה וכבר נשאבים לשגרת החיים הרגילה. אם זאת הפעם הראשונה שלכם, הרעיונות והטיפים הבאים ישמשו לכם כנקודת התחלה בעת עיצוב הדירה החדשה.

• בחרו קונספט וסגנון

לפני שאתם מתחילים בעיצוב בחרו את הסגנון המועדף עליכם. שאלו את עצמכם מה אתם אוהבים, ובהתאם לזה התחילו לתכנן את העיצוב ולבחור את הרהיטים שמדברים אליכם. הסגנון שתבחרו יקבע את האווירה בבית ולכן שלב זה חשוב.

• השקיעו ברהיטים רב תכליתיים

כדי להפיק את המרב מהחלל השקיעו בחפצים רב תכליתיים שעונים על צרכים מרובים. ספות מודולריות, שולחן אוכל נפתח ורהיטים פונקציונליים אחרים יכולים לשרת מספר רחב של מטרות כמו אירוח או תוספת שטח אחסון.

• האירו את החלל

אור טבעי יהפוך את החדר לגדול ומואר יותר, ויגרום לחלל להיראות יותר מרווח. באמצעות טיפולי החלונות הנכונים תוכלו למקסם את כמות האור שנכנסת לביתכם ולגרום לחלל הדירה להראות ולהרגיש הרבה יותר נעים ומרווח.

• החליטו על נקודת מוקד בחלל

בחרו פריט גדול ומושך ועצבו את החדר סביבו. ספה צבעונית, כוננית ספרים עתיקה, שטיח מיוחד, כל אלו ועוד יכולים לשמש כמגנט ולהשפיע המון על האווירה בכל חלל הדירה.

• ארגנו את הרהיטים בצורה פרקטית

ארגון הרהיטים שלכם הוא היבט חשוב בעיצוב הדירה ועליכם לחשוב על ההרגלים ועל אורח החיים שלכם כאשר אתם עושים זאת. החליטו איזה תפקיד תרצו שכל אזור בדירה ישרת ולאחר מכן עצבו את החלל בהתאם. הדבר החשוב הוא לגרום לחלל לעבוד בהתאם לצרכים שלכם.

• השתמשו במראות

מראות יוצרות אשליה של מרחב נוסף על ידי החזרת אור ויש כל כך הרבה דרכים להשתמש בהן. ניתן לתלות מראות בניגוד לחלונות. אפשר לתלות כמה מראות בגדלים שונים כדי ליצור קיר גלריה, אפשר להשעין מראה גדולה על הקיר או על שידה וליצור לעצמכם עיצוב פנים מקסים.

• השקיעו בשטיח

שטיח יכול לשנות את הבית שלכם באופן מידי ולכן השקעה בשטיח מעוצב יכולה לעשות פלאים. פריסת שטיח יכולה לחבר בין כל האלמנטים העיצוביים, ליצור מראה יותר הרמוני ואחיד ולהוסיף צבע ומרקם לחלל. המפתח לבחירת שטיח הוא לשים לב לגודל החלל שבו פורסים אותו, ואם אתם לא יודעים כיצד לבחור, תמיד אפשר להיעזר באנשי מקצוע מתאימים.

• שכרו את שירותיהם של מעצבי פנים

עיצוב דירה מאפס זו משימה לא פשוטה ולא לכולם יש את הידע, הניסיון והעין העיצובית כדי להבטיח שהתוצאה תהיה כמה שיותר פרקטית ויפה. לכן מומלץ לשכור את שירותיו של סטודיו מקצועי ובו מיטב מעצבי הפנים, וכך לגרום לחלל שלכם להיראות בדיוק כמו שאתם רוצים. סטודיו In Design מתמחה בעיצוב דירת קבלן בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, ויכול לעזור לכם להפוך את הדירה שקניתם לבית החלומות שלכם!

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|