"KLA-Tencor" במגדל העמק מחפשת שחקני חיזוק "לא שגרתיים"

מרכז הפיתוח של החברה המצליחה ממגדל העמק יגייס לשורותיו עובדים חדשים ופותח את שעריו גם למועמדים מתחומים ׳מפתיעים׳. המשרות החדשות אליהן החל גיוס בימים האחרונים, יהיו מתאימות גם לבעלי רקע אקדמי בתחומי האווירונאוטיקה וההנדסה הביו-רפואית

מרכז הפיתוח של חברת KLA-Tencor ישראל, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, יגייס לשורותיו עובדים חדשים ופותח את שעריו גם למועמדים מתחומים ׳מפתיעים׳ ופחות ׳שגרתיים׳. יחד עם הגיוס לתחומי הפיזיקה, הנדסת חשמל, מתמטיקה, הנדסת מחשבים, מדעי המחשב, חקר ביצועים ומתמטיקה, המשרות החדשות אליהן החל גיוס בימים האחרונים, יהיו מתאימות גם לבעלי רקע אקדמי בתחומי האווירונאוטיקה וההנדסה הביו-רפואית.
ההסבר, על פי ויקי פלטניק, מנהלת תחום הגיוס ב-KLA-Tencor ישראל: "גם נושאי הלימוד הנראים ׳רחוקים׳ מפעילות החברה, כוללים מיומנויות חשובות לתחומי העשייה. מהנדסי אווירונאוטיקה ישמחו לדעת, שיש ביקוש רב לידע שלהם בביצוע סימולציות, ניתוח נתונים וניסויי מעבדה ובוגרי תואר בהנדסה ביו-רפואית יופתעו אולי לגלות שהרקע שלהם בעיבוד תמונה, מדעי המחשב, אלקטרו-מגנטיקה באספקטים פיזיקליים, סימולציות ובשפת Matlab, בהחלט יכול להיות משמעותי לפעילות החברה".
"העובדים שלנו, שמגיעים מתחומים מגוונים, מקבלים אפשרות לקריירה שלמה בחברה, שיכולה בהחלט להוביל אותם עד לתפקידי מחקר, פיתוח והנדסה בכירים וכמו כן לתפקידי הניהול הבכירים ביותר. העבודה מאתגרת ומאפשרת הזדמנויות רבות להתפתחות מקצועית, כיוון שפיתוח מוצרים חדשים הוא תהליך רציף אצלנו עם נקודות יציאה של מוצרים חדשים אחת ל- 18 חדשים", אומר ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל, "המטרה היא לגייס ולטפח את האנשים המוכשרים ביותר בתחומי עיסוקם ובהחלט יש לנו הרבה להציע להם".