קיץ של תרבות בעמק יזרעאל

במהלך השבוע החולף, מיטב היוצרים המשובחים במוזיקה הישראלית, הגיעו לעמק יזרעאל, לחגוג קיץ של תרבות בעמק

נגה ארז, Full Trunk , מרגול, מרינה מקסימיליאן והראל סקעת, הופיעו במהלך השבוע החולף בעמק יזרעאל. מופעים אלה ונוספים שיבואו, הנם חלק מתוכנית מופעי הקיץ של מחלקת התרבות במועצה האזורית.
המופע של נגה ארז ו- Full Trunk  שאירחו את מרגול, אמור היה להתקיים במסגרת פסטיבל 'חלב ודבש' ונדחה בשל מבצע "שומר החומות". למרות זאת, הקהל הגיע בהמוניו למופע הכפול, כשאמפי נהלל היה גדוש בכ-2,600 איש.
הערב החל במופע של  הזמרת המצליחה נגה ארז שצפויה לצאת לסיבוב הופעות ברחבי העולם והרימה את אמפי נהלל. לאחריה, עלו Full Trunk הלהקה עם הכי הרבה גרוב בארץ, שאירחו את מרגול. רגע מרגש נרשם כאשר הם ביצעו יחד את שירה של מרגול, "עץ ירוק מפלסטיק" והקדישו אותו לזכרו של מתן מרין ז"ל.
מרינה מקסימיליאן כבשה את אמפי נהלל במסגרת בימות פיס והרימה את הקהל הרב על הרגליים, לצלילי מיטב שיריה.
הראל סקעת הופיע באולם המופעים ביפעת וריגש את הקהל שרקד לצלילי שיריו האהובים, לכל אורך המופע.
כל המופעים הם חלק מתוכנית התרבות לקיץ, צפויות הופעות נוספות: יהורם גאון, שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס במופע 'החלונות הגבוהים', שלום חנוך, יהודה  פוליקר וגידי גוב ועוד.
מנהלת מחלקת התרבות רחלי אבידוב אמרה: "נמשיך לעשות כל שביכולתנו להביא לעמק תרבות איכותית ואת מיטב אמני ויוצרי הארץ".
ראש המועצה אייל בצר, הדגיש בפתח האירועים השונים את התנגדותו להקמת שדה תעופה בעמק וכי המועצה בראשותו, תמשיך לפעול כל העת לעצירת מצעד האיוולת הזה. הוא זכה לעידוד ולתמיכה מלאה מהקהל.