קיץ חוויתי ממתין לאלפי בני נוער וילדים מהגלבוע

עובד נור, ראש המועצה: "הקייטנות בגלבוע הם לא רק לצורך בילוי אלא מעשירות את יומם של הילדים ובני הנוער בערכים המתקיימים בהלימה לחזון החינוכי של המועצה, וכן תורמות לגיבוש חיי החברה".

הקיץ המתקרב עומד להיות קייטנה אחת גדולה בגלבוע, בארגון כל גורמי החינוך. במועצה מייחסים רצינות מרובה בכל הקשור להרחבת הסל החינוכי בשעות הבלתי הפורמליות, יחד עם הרצון לסייע בנטל תשלומי ההורים. מכאן כבר קצרה הדרך לפעילות מקיפה של כל גורמי החינוך במוא"ז הגלבוע לצורך הכנה והפעלה, של מגוון קייטנות במהלך חופשת הקיץ הקרובה, שיעניקו מענה פדגוגי מעולה לילדים ופתרון איכותי עבור ההורים.

עובד נור, ראש המועצה: "השנה ריכזנו את כל הקייטנות בצורה מאורגנת, כך שההורים יוכלו להיחשף להיצע הנרחב ולרשום את ילדיהם בהתאם. הקייטנות בגלבוע הם לא רק לצורך בילוי אלא מעשירות את יומם של הילדים ובני הנוער בערכים המתקיימים בהלימה לחזון החינוכי של המועצה, וכן תורמות לגיבוש חיי החברה". הקייטנות יחלו בפעילות "בית הספר של החופש הגדול", המיועדת למסיימי כיתות א' – ג' ומתקיימת בבתי הספר היסודיים בגלבוע (5 בתיה"ס). מאידך, יוכלו ילדי כיתות ג'-ד', להצטרף לקייטנת הכדורגל שתערך במגרש ביעל, ושתכלול העשרה ופעילות כדורגל חווייתית.

לכך יש להוסיף כי במסגרת חוק פיקוח קייטנות יתקיים בגלבוע "החופשיאדה", במהלך חודש יולי. מדובר בימי פעילויות מסובסדים במגוון נושאים, כגון יום מים, יום ספורט, יום כישרונות, יום יצירה, וכן יציאה לבריכה. אם לא די בכך, הרי שבגלבוע יקיימו את קייטנת המדעים שתערך לקראת סוף חודש יולי. גם ילדי הגנים בגלבוע זוכים לקייטנות מעצימות- מתחילת חודש יולי יפעלו הקייטנות בשני מסלולים לנוחיות ההורים. במוא"ז גלבוע מבקשים לשאוף לסל פעילויות נרחב, ולפיכך יתקיים במהלך החודשים יולי-אוגוסט, עוד שתי פעילויות מיוחדות: "לילות לבנים" ו-"יוצאים בשלישי".