קיסריה במגדל העמק: האמפיתאטרון ישודרג בעלות 4 מיליון ש"ח

שדרוג חווית הצפייה, החלפת מערכת התאורה והמושבים, בניית תאי שירותים חדשים ועמדות לממכר מזון הם רק חלק מהשדרוג שעתיד לעבור האמפי

בבעלות העירייה קיים באמפיתאטרון שנבנה לפני עשרות שנים. כיום, מתקיימים במקום אירועים ספורים בשנה שהפקת העירייה כגון: יום הזיכרון, יום העצמאות ואירועי קיץ. ראש העיר אלי ברדה נתן אור ירוק להתחיל לתכנן את השדרוג המשמעותי שיכלול: החלפת כלל המושבים, שיפור מערכת התאורה, הקמת דוכנים לממכר מזון, פיתוח כולל של השטח, תאי שירותים חדשים, הנגשה וכו', אשר יאפשרו פיתוח כלכלי של העירייה.
בסביבה הקרובה לא קיים מתקן דומה ולכן בעירייה הגיעו למסקנה כי המתקן המשודרג יוכל להשתלב במפת התיירות המקומית והאזורית כמקום לעריכת אירועים ומופעים בתקופת האביב והקיץ ופסטיבלים אזוריים: פסטיבל חלב ודבש, טעמים בעמק, מרוץ הר לעמק, הופעות מוזיקליות וכו'.
נציגי העירייה בראשות ראש העיר אלי ברדה, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט וגזבר העירייה מנחם עוז הציגו את התכנית העסקית לרשות לפיתוח הגליל ולמשרד הפנים במסגרת "תכנית ההמראה", תכנית התערבות של משרד הפנים שמטרתה לסייע לרשויות מקומיות יציבות המתנהלות במקצועיות וחותרות למצוינות, אשר באופן התנהלותה וביכולתה לייצר מקורות הכנסה נוספים שיאפשרו שיפור של רמת השירותים לתושבים, לפיה הרשות תוכל לקיים מספר רב של אירועים ולהכניס סכום בגובה של עשרות אלפי שקלים מדי שנה, יחד עם עלות שדרוג האמפיתאטרון שעומדת על 4 מיליון שקלים. בשבוע שעבר התכנית אושרה באופן סופי ובזמן הקרוב חבר מתכנן להכנת תכנית מפורטת.
ראש העיר אלי ברדה אמר: "לאמפיתאטרון במגדל העמק יש פוטנציאל אדיר. אני שמח שהצלחנו לגייס את התקציב הדרוש כדי להפוך את המבנה לאטרקטיבי יותר. בקרוב נוכל לראות את מיטב האמנים בארץ על הבמה שלנו מקיימים את ההופעות גם כאן בצפון".