קורע לב: "עבדת קשה בכדי לחזור אלינו עטוף בדגל"

ההספד של אלירן, בנו של השוטר נתן יוסיפוב שנדרס בפעילות מבצעית ונפטר ביום שישי לא הותיר עין יבשה בהלוויה שנערכה אמש. מפכ״ל המשטרה רנ״צ רוני אלשיך: "זכרון דמותו של נתן, ומורשתו כשוטר האולטימטיבי בשטח, יהיו חקוקים במורשת המשטרה לנצח". צילום: דוברות המשטרה

לאחר שלושה חודשי מאבק נפטר בסוף השבוע השוטר רס״ב נתן יוסיפוב, במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה. יוסיפוב נדרס בפעילות מבצעית בצומת המוסכים בנצרת, לאחר שביקש מרכב חשוד לעצור. הלוויתו נערכה ביום שישי בצהריים בבית העלמין במגדל העמק, עיר מגוריו.
רס״ב יוסיפוב בין 49 במותו, הותיר אחריו ארבע ילדים, אחד מהם אלירן משרת גם הוא במשטרה. הוא שירת 27 שנים במערך הסיור במשטרת ישראל.

• "אני גאה להיות הבן שלך"

בהלוויה ספד לו בנו אלירן בהספד קורע לב:
"ב28/2 אני ואתה באותה משמרת, משמרת ב'. משמרת שאתה מסיים וחוזר הביתה. אבל אנשים פה אמורים להבין שכשהשוטרים פה יוצאים לעבודה, הם מסכנים את עצמם בשביל האזרחים ויכול להיות שלא נחזור הביתה. אתה לא חזרת הביתה, אתה חזרת לבית החולים. קיבלתי את הבשורה בשעה 7 בערב אחרי ששמעתי בקשר ששוטר נדרס, התקשרתי אליך ולא הפסקתי, ולא ענית…אני גאה להיות הבן שלך אני גאה להמשיך את הדרך שלך… תנוח אבא אתה צריך לנוח, עבדת קשה 30 שנה בשביל המערכת, בשביל המדינה ובשביל האזרחים כדי לחזור אלינו עטוף בדגל ישראל, אני אוהב אותך, תנוח".


"הערכים שהכתיבו את חייך – ערכי עזרה לזולת, מסירות ואהבת הארץ, הם הערכים שספגת בבית"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך מפקד מחוז צפון ובכירי המשטרה באו ללוות את רס"ב נתן יוסיפוב בדרכו האחרונה.
בהספד כתב רנ״צ אלשיך: ״בחרת לשרת כל חייך, בתחומים בהם מתקיים המגע ההדוק ביותר עם האזרח: סיור ושיטור עירוני. במקום בו האזרח פוגש את המשטרה, במקום בו נדרשים הטובים ביותר, להיות בחזית המשטרה, עבור האזרח הנורמטיבי, האזרח ברחוב, לא תמיד ער לסיכון שנוטל על עצמו מי שיוצא לשטח כשוטר. פעם זה איום בטחוני ופעם זה איום יומיומי, היכן שתרבות הנהיגה שלנו בריונית".
עוד פנה המפכ״ל אל בנו של רס"ב יוסיפוב ואמר לו: "אלירן, אתה נמנה על כוחותינו, ומשרת במחוז צפון בתחנת מגדל העמק. לא מפתיע שבחרת להימנות על שורות המשטרה. הערכים שהכתיבו את חייך – ערכי עזרה לזולת, מסירות ואהבת הארץ, הם הערכים שספגת בבית. ספגת מאביך היקר נתן שלנו. משפחת יוסיפוב היקרה, אינכם לבד, אתם חלק בלתי נפרד ממשפחת משטרת ישראל. נעשה הכל כדי לתמוך, כדי לחזק. כאבכם הוא כאבנו. אבלכם – אבלנו. זכרון דמותו של נתן, ומורשתו כ"שוטר האולטימטיבי" בשטח, יהיו חקוקים במורשת המשטרה לנצח. יהיה זכרו ברוך."

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

תמונות מהלווייתו של נתן יוסיפוב