קורס חדש בטכנולוגית נוף הגליל: מפעילי מחרטה וכרסומת

בקורס יתחיל ללמוד חניכים לאחר תהליך ארוך של מערכת מיפוי והתאמת מועמדים שכלל בין היתר ראיונות אישיים וועדת קבלה. צילום: טליה אבי נכדו

"מפעילי מחרטה וכרסומת", קורס חדש במקצוע נדרש במשק נפתח בימים אלה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
טרם פתיחת הקורס המשותף למכללה ולמשרד העבודה והרווחה  התקיים תהליך ארוך של מערכת מיפוי והתאמת המועמדים לקורס הנדרש בתעשייה. המועמדים נבחנו, התקיימו ראיונות אישיים ולבסוף ועדת הקבלה בחרה מבין עשרות המועמדים את המתאימים ביותר.
בטקס פתיחת הקורס ברך מנהל לשכת התעסוקה בנוף הגליל, משה בן עמי, את הסטודנטים ואמר: "זכיתם ללמוד אצל אחד מהמורים המצוינים והמעולים בתחומו, המורה אלישע זייברט. אני סמוך ובטוח שהחומר הנלמד ייקלט באופן המיטבי ביותר. ישנן מכללות רבות אך ייחודה של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל המעניק לה יתרון והפיכתה לאחת מהמכללות המובילות, בא לידי ביטוי בתחושת המשפחתיות, בתמיכה, ובעיקר באכפתיות של המכללה להצלחת כל תלמיד ותלמיד".
מנהלת הקורסים ולימודי החוץ במכללה, רינת וייסבאום ברכה אף היא את התלמידים והדגישה את חשיבות הרצינות וההשקעה במקצוע הנדרש.
בן עמי הוסיף כי בימים אלה הוא מצוי בעיצומו של סבב פגישות עם מנהלי מפעלים ומנהלי משאבי אנוש לקראת השמתם של מסיימי הקורס אשר אך נפתח.
מרב ששון אמויאל מנכ"לית המכללה אמרה: "אני מאמינה שהמפתח להצלחה והתחלה חדשה נמצא כעת בידיים של תלמידי הקורס. אנו במכללה נעניק כל תמיכה שתידרש ובעיקר אווירה לימודית נעימה ואיכותית.

 

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|