קורונה PARTY: המשטרה הפסיקה לפנות בוקר מסיבת טבע בבית שאן

המסיבה התקיימה ללא רישיון באזור המזרחי של אזור התעשייה  בעיר בית שאן, וכללה עשרות צעירים שהתנהלו ללא מסיכות. בנוסף לקנס הכבד, עוכבו לחקירה 4 חשודים תושבי מרכז הארץ ובית שאן. צילום: דוברות המשטרה

תחלואת הגל השני של הקרונה לא יורדת, ועל רקע הדיונים של קברניטי המדינה ששוקלים סגר בניסיון להוריד את אחוזי ההדבקות, במקביל נמשכת עדיין התנהלות חסרת אחריות. אמש לפנות בוקר(שישי, 28.8), הופסקה על ידי שוטרי המשטרה מסיבת טבע עם עשרות צעירים שחגגו ללא מסכות כשבקבוקי אלכוהול ריקים פזורים בכל עבר.
מסיבת הטבע התקיימה שטח פתוח באזור המזרחי של אזור התעשייה  בעיר בית שאן, ומבדיקה עם מארגני המסיבה עלה כי היא מתנהלת ללא רישיון.
מסיבת הטבע הופסקה לאלתר,4  חשודים ביניהם מארגן האירוע, תקליטן וברמנים תושבי תל-אביב ובית שאן, כולם  בשנות ה-20 לחייהם עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בית שאן ובסיומה שוחררו למעצר בית והרחקה מהמקום, בנוסף מארגן הארוע קיבל דו"ח כספי בסך 5,000 ש"ח.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


בהודעת המשטרה על האירוע, נמסר כי משטרת ישראל נאבקת במסיבות המחתרתיות ופועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה לאתר אותן, המסיבות מהוות ברובן כר נרחב לצריכת אלכוהול מופרזת ולהפצת סמים אנשים  נורמטיביים אשר מגיעים למסיבה ונסחפים אחר אווירת החופש ופריצת המגבלות. בדגש על תקופה זו בה מתפשט נגיף הקורונה, והמסיבות  מביאות להתקהלות לא מבוקרת  שעלולה לגרום להדבקה המונית.
עוד נמסר כי משטרת ישראל קוראת לציבור  לוודא כי מארגני המסיבות קבלו אישורים מתאימים מהרשויות לקיום המסיבה, דבר שיבטיח הערכות מתאימה לאבטחת שלומם וביטחונם של אזרחי מדינת ישראל למניעת בהפצת המחלה. לשון הודעת המשטרה