קורונה: עלייה במספר בדיקות הקורונה במתחמי כללית

בעקבות החשש מהתפרצות נוספת של הקורונה, עלייה משמעותית במספר הנבדקים במתחמי הבדיקות של קופ"ח כללית. צילום: כללית

בעקבות החשש מהתפרצות חוזרת של גל קורונה נוסף, מקופת חולים כללית מדווחים כי צוותי מתחמי דגימות הקורונה של כללית שהוצבו במתחמים ייעודיים בצפת, עפולה, טבריה, מגדל העמק וצומת גולני מתמודדים מתחילת השבוע עם עליה משמעותית במספר הנבדקים המגיעים עם הפניה מרופא המשפחה והילדים לביצוע בדיקות קורונה בשל הדיווחים על עליה במספר הנדבקים.
במתחמי הקורונע, קרוואן ייעודי ללקיחת דגימות, הנבדקים מגיעים עם רכביהם ותוך דקות ספורות הם יוצאים מהמתחמים. קיום הבדיקה כשהם ברכביהם מאפשר שמירה על מרחק סביר ומינימום מגע בין הנבדק לנבדקים אחרים ולצוות הרפואי במתחם.
ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון: לאור העלייה בתחלואה בשבוע האחרון ולאור קריאת שר הבריאות להגיע ולהיבדק, קיימת תנועה ערה של מטופלים במתחמי הבדיקות שכללית מעמידה לרשות מטופליה. אנו ערוכים להמשך המאבק בהתפשטות הנגיף ואנחנו חוזרים וקוראים לציבור להמשיך ולהישמע להנחיות משרד הבריאות, להמשיך ולהשתמש בשירותי האון ליין שכללית מעמידה לרשותם. אנחנו מפתחים ומנגישים כל העת את השירותים לטובת המטופלים. אנחנו קוראים למטופלינו, טיפולים ומעקבים חשובים לא מזניחים בשום תקופה! שימרו על בריאותכם".